Dritt strekkmerker!!!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Bildene blir fjernet etterpå, så IKKE quote! Dere kan tenke dere at disse merkene går helt ned til midten av lårene.. I samme dimensjon!
Bildet er nå fjernet..

skal ikke lyve og si de var små men de forblir jo ikke så store da vennen mamma så mye verre ut og hun har ikke mye arr egentlig... ikke tenk på det ikke vits i og bruke tiden på dem.. jeg har fått jeg og men ikke sp mye da!!

og husk at et kommer noe godt ut av det... og de der er ikke så ille som søstra mine sine og de er ikke ille i dag....

Skjønner hva du mener... slik så jeg ut 7mnd på vei med førstemann(se bildet)....og verre ble det!

Men trøst deg med at de blir svakere med tiden!

Måtte bare tilbake å si at "navel" nr to er merke etter piercing som har vært der...noe dritt når magen strekker seg..hehe! MEN verdt det da!

Klart det ser ikke pent ut i det hele tatt... [&:]

Men som man sier "det er verdt det"..
MEN jeg syns faktisk at det er lovt å syte litt over det...
Vi har bare en kropp...!

Syns du er kjempe fin [:)]

Jeg har akkurat samme strekkmerker og det er ikke morro, men de er nå der. Blir bedre over tid.
Klem

heisann dere!!
[:D][:D]
FOR MEG SOM HAR VANSKELIGHETER MED Å BLI GRAVID SYNS JEG DERE ER HELDIGE SOM HAR STORE FINE MAGER,DE STREKKMRKENE HADDE JEG "DRITI I" SÅ LENGE JEG HADDE BLITT GRAVID!!

MEN SEFF DET ER
NÅ ER DET JO IKKE ALLE SOM FÅR STREKKMERKER HELLER DA..
HEKDIGVIS

Jeg fikk en del strekkmerker når jeg ventet første mann, men ikke fullt så mye som dere. Men de synes nesten ikke idag, enda jeg er 28 uker på vei med neste....Så det er håp, de blir svakere etter hvert. Lykke til dere!!!

Føler med strekkmerke jentene her jeg assa! Har også det! En del fra før, og nå noen fra svangerskapet... og ja! selvfølgelig er det verdt det, det er vel ikke dèt det går på her. Har vel mer med selvfølelsen og gjøre.. De jeg hadde fra før av har blitt mer synlige nå [:(]

ORIGINAL: AngeLine

Føler med strekkmerke jentene her jeg assa! Har også det! En del fra før, og nå noen fra svangerskapet... og ja! selvfølgelig er det verdt det, det er vel ikke dèt det går på her. Har vel mer med selvfølelsen og gjøre.. De jeg hadde fra før av har blitt mer synlige nå [:(]

Helt klart sånn jeg også tenker! Ser ikke på de som æresmerker! Ser på di som merker som gjør sånn at jeg må gå med langarma gensre som alltid dekker magen og shorts som går langt nedover låra.. For en ting er sikkert! Jeg går ikke rundt å flasher de merka der... Strekkmerker er stygt, sånn er det bare.. [:'(]

Jepp! Det er ikke mye pent! og det sier jeg for jeg har MANGE! hehe, det er nok lett å si at hvis jeg bare hadde blitt gravid... sier ikke det når man har kroppen full! [;)] Har også noen på lårene! Får bare trøste oss litt med at solarium hjelper litt da [:D] Blir mye mindre synlig, jo brunere man blir [:D]

Back
Topp