Dritt start på dagen...

*SørlandsPerle*

Elsker forumet
Vel,stod opp tidlig fordi jeg skulle møte barsel-gruppa mi og vi skulle på trille tur oppi granåsen,gledet meg til det....Så skulle bare sambo i banken en tur og så fylle bensin så vi kunne kjøre opp dit... Men nei da...... Sambo glemte kortholderen hjemme og ringte meg om ikke jeg kunne løpe ut med den,så skulle han komme......OG I DET SAMME,MENS VI ER PÅ TLF, KJØRER EN LASTEBIL PÅ SAMBO SIN BIL!!!! Rygger rett på han og sambo tuter som ett uvær,for lastebilen ser han ikke i det hele tatt..... Tenk da,de stod på rødt lys og i enveiskjørt gate og likevel rygger dusten!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Jeg hørte jo alt og blei jo helt satt ut,sikker på at han kødda med meg på tlf...
Så jeg måtte jo bare slenge Selma i vogna og beine avgårde til torget..... Er jo min bil på papiret,så var jo greit å få ordnet opp.... Jeg tok mange bilder til evt forsikring...
Så det blei ikke noen tur på meg i dag,vi får heller kose oss hjemme vi da.....
Og venter på tlf fra sjefen til lastebil sjåføren,som vi skal møte om en times tid og avtale videre.....
TYPISK ASSÅ......

Vel,blei jo langt dette,men måtte bare blåse ut litt.....

Ha en fin dag,jenter!![;)]

ORIGINAL: LilleMag

Oh jesus[8|] Man kan av og til begynne å lure på om det virkelig foregår noe oppi hodet på disse lastebilsjåførene.. De tror de eier hele veien!![&:] Det der var nok ikke noe gøy, verken for deg eller samboern.. Men bra at det ikke var noe større smell som førte til personskader iallefall[:)] Det var jo helt klart lastebilen sin feil, ergo får de fikse opp i alle skadene! Håper resten av dagen din går bedre[;)]

signerer... uff.. skummelt det der...

Oh jesus[8|] Man kan av og til begynne å lure på om det virkelig foregår noe oppi hodet på disse lastebilsjåførene.. De tror de eier hele veien!![&:] Det der var nok ikke noe gøy, verken for deg eller samboern.. Men bra at det ikke var noe større smell som førte til personskader iallefall[:)] Det var jo helt klart lastebilen sin feil, ergo får de fikse opp i alle skadene! Håper resten av dagen din går bedre[;)]

Åhåå...[&:] Bra at ikke sambo din fikk no person skader da, men d er helt klart sjåføren der sin megafeil..

Back
Topp