Dritt nav

VilSåGjerne

Forumet er livet
ikke en krone fikk jeg igjen fra 1 forsøket.....

sendte inn alle kvitteringer på alt jeg, men fikk ikke dekket reise eller noe..... fikk ikke igjen de 69 kr som gikk over de 15000 engang.......

men dette er vel for at jeg tok det privat kanskje.....

Men medisinene skal man vel få igjen på, uansett om det er privat eller offentlig? Slik har nå jeg fortsått det..

ORIGINAL: Guria

Men medisinene skal man vel få igjen på, uansett om det er privat eller offentlig? Slik har nå jeg fortsått det..

Stemmer dette at man får igjen medsisner over 15000 kr på både offentlig og privat, men dersom under 100 kr er det ikke sikkert at de refunderer før neste forsøk blir sendt inn.
Reiseutgifter og overnatting kan jeg ikke så mye om.

då kommer nok de pengene med når jeg leverer inn de nye kvitteringene. jeg har bare medisin fram til neste torsdag, skal da på ul og får da vite hva jeg skal hente ut. så da leverer vi inn IGJEN

Reiseutgifter som overstiger egenandelen har man rett på å få igjen. Er ikke sikker på hvor mye egenandelen pr reise er, men man har hvertfall krav på å få igjen alt som overstiger denne.

ORIGINAL: babyT?

Reiseutgifter som overstiger egenandelen har man rett på å få igjen. Er ikke sikker på hvor mye egenandelen pr reise er, men man har hvertfall krav på å få igjen alt som overstiger denne.

Sign denne. Vi fikk igjen en del på reiseutgifter.

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Guria

Stemmer dette at man får igjen medsisner over 15000 kr på både offentlig og privat, men dersom under 100 kr er det ikke sikkert at de refunderer før neste forsøk blir sendt inn.
Reiseutgifter og overnatting kan jeg ikke så mye om.

De blir ført inn i FRIKORTE og regnes for seg selv. Så husk å få FRIKORT. Når du har kommet over frikort grensen får du penger igjen for reisen[:)]
Her fikk eg frikort med reiseutgifter lagt inn og mannen min fikk og. Så begge hadde frikort ifjor[;)]

Back
Topp