Dritt mann

Jeg fant ut i går at min mann har en annen snap konto som han bruker til å sexte med andre damer. Hun dama han har skrevet til sendte meg masse skjermdump av det har har skrevet. Så nekter han sånn skikkelig! Til slutt innrømmer han men sir at han laget den snappen for ei uke siden. Men poengsummen er på 40.000 så det er umulig. Blir så sint og såret. At det er mulig!!! Her lover man et annet menneske å være trofast, så gjør man sånn. Jeg blir så sint! Føler meg så lurt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har kjøpt hus sammen og overtar om to uker. Vi venter vårt andre barn sammen.
AT DET GÅR ANT Å VÆRE SÅ JÆVJA DUST! Jeg føler meg så alene, den eneste jeg vil skrike til å få trøst hos er han men det er han som har gjort med så vondt. Klarer ikke at han tar på meg. Vet ikke om jeg skal bli hos han eller om jeg skal ta abort og flytte inn i huset uten han, har økonomi til å kjøpe han ut. Jeg har to barn fra før av som er så store at de forstår om noe er galt. Heldigvis skal han på jobb i dag i 13 timer! Frister mest å bare pakke tingene hans å hive de ut. Men så skjedde dette så plutselig at jeg var ikke forberedt. Men hvem fanden er forberedt på dette?
Hvordan går det med deg?:Heartred
 
Ikke tro han blir bedre.
Jeg levde med en notorisk utro mann i over 10 år.
Ble aldri bedre. Siste gang han var utro innså jeg at det aldri ble bedre..vi hadde 3 barn sammen.... minste mann var 7 mnd siste gang han var utro.
Livet mitt ble bedre etter 2 år ... husk d tar tid å heales etter ett stort tillitsbrudd .




Lykke til :smiley-bounce016
 
Ikke tro han blir bedre.
Jeg levde med en notorisk utro mann i over 10 år.
Ble aldri bedre. Siste gang han var utro innså jeg at det aldri ble bedre..vi hadde 3 barn sammen.... minste mann var 7 mnd siste gang han var utro.
Livet mitt ble bedre etter 2 år ... husk d tar tid å heales etter ett stort tillitsbrudd .




Lykke til :smiley-bounce016
Alle menn er ikke lik. Så det som stemmer for andre stemmer nødvendigvis ikke for han. Men jeg vet at jeg vil være med han. Han gjør dagene mine gode og er en kjempe god pappa til barna våre. Det er det som er viktig for meg, at vi har det bra i hverdagen <3
 
Back
Topp