Dritt lei. ..

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Jeg er så dritt lei av å være gravid at jeg klikker snart!!
Har seriøst vondt døgnet rundt. Har bekkenløsningen, kynnere, ligamentsmerter, nedpress +++ Nå med forkjølelse oppå der igjen, jula skal feires hjemme her, men får ikke gjort noe nesten, og sambo jobber så sykt mye i desember nå, så blir lite hjelp fra han fremover og.. Det er tungt å puste, både pga det er dårlig plass, og fordi astmaen har blusset opp. Baaaaah!!!!!
Sirry for utbruddet... Men har typ 2 irl jeg kan orate med for tiden og begge sliter med å få barn, så vil ikke overøse dem med slikt heller... :-(

Uff, kjedelig å ha det sånn. Jeg synes også det er tøffere denne gangen. Mye og vonde kynnere nå i helgen, humøret er alle andre steder enn der det burde være osv... :/

Amen. Føler såå med deg... Syns alle gravide rundt meg bare storkoser seg og strutter rundt med flott mage, selv er jeg flodhest med alt du kan finne av plager... For no dritt... Gleder meg til febtuar og baby ❤️

Har seriøst vondt døgnet rundt. Har bekkenløsningen, kynnere, ligamentsmerter, nedpress +++ Nå med forkjølelse oppå der igjen, jula skal feires hjemme her, men får ikke gjort noe nesten, og sambo jobber så sykt mye i desember nå, så blir lite hjelp fra han fremover og.. Det er tungt å puste, både pga det er dårlig plass, og fordi astmaen har blusset opp. Baaaaah!!!!!
Sirry for utbruddet... Men har typ 2 irl jeg kan orate med for tiden og begge sliter med å få barn, så vil ikke overøse dem med slikt heller... :-(

Du er ikke alene!!
Jeg henger meg på alle punkter (bortsett fra forkjølelse og astma), og legger til en utrolig kort lunte..noe som dessverre går utover min kjære, og av og til mine to små.
Minste er 3 år, og synes det er gøy å tøye grenser om dagen, noe som går svært dårlig overens med en hormonell gravid mamma..
Teller ned uker og dager, og gleder meg helt VILT til å få tilbake kroppen min!!
Sender deg en sympati-klem<3

Føler med deg!!

Jeg er også ganske lei, og føler jeg sutrer mye! Sliter voldsomt med ryggen og masse kynnere! Har hatt vondt i halsen i to uker, og går rundt og hoster-blir værre når jeg ligger, men det er også noe jeg må mye pga ryggen... Argh-ikke lett!

Jeg føler med deg! Jeg sa til samboer nå nettopp at det virket som alle storkoste seg med magene... Jeg vil bare bli ferdig. Ikke at jeg har de type plagene du sliter med, men merker at ting er tung, magen presser på innvoller og lunger, ingen stilling er behagelig, noe som gjør at jeg de siste ukene har slitt med å sove annet enn på morgenen/formiddagen. Føler meg ikke som meg selv og får ikke gjort deg jeg vil. Som jeg sa til samboeren min: Han kan godt komme i januar-jeg skal være klar! Og han er totalt uenig og vil ikke ha baby før 29.februar.... Foreslår at han da prøver å gå gravid selv!!

Skjønner deg godt. Misunner dem som koser seg i svangerskapet. Prøver også å lavær å si så mye rundt meg, siden jeg har fler venner som enten akk har blitt gravide eller mistet veldig mange ganger.

Ganske lei her og. Ryggen har gjort fullstendig opprør, og når klokka passerer 12-13 på dagen er jeg ganske ubrukelig for da har smertene blitt ganske intense... er lei av å måtte holde meg I ro, lei av å ha vondt, lei av å føle at jeg bare klager til alle rundt meg... oppi deg hele sal jeg fungere på skolen og prestere på eksamen kommende tirsdag :( Lillegutt kan GJERNE komme i januar for min del!

I feel u!!! Som å høre meg sjølv det der...

Peppa nettopp meg selv med att eg har nesten 32 veke bak meg og 8 forran meg... U can do it! Nå er det lov å sei nei.. Det er de siste ukene, ruge ruge, syte , klage og faktisk bli så drittlei att fødsel er en bonus...

Steike for ein jobb vi gjør damer!!! Vi lager en baby, ett menneske.... Ikkje rart vi blir sliten.. Eit menneske er noe av det mest perfekte som finnes ...

Smask - mega klem

Kjenner på det samme om dagen. Så lei at jeg nesten føler jeg ikke får puste!! Hadde det ikke sånn med nr 1 og nr 2, men nå har jeg gått gravid lenge nok i mitt relativt korte liv til å føle skikkelig på det! :(

Begynner bli litt lei jeg å, men mest av å være rassløs og lei av å være giddeløs! Lei av å gå hjemme og ikke jobbe og at d er ett ork å gå på trening! Har også begyn å få vondt i den ene siden i foten og ryggen så blir enda mer gøy om d blir verre:cool: men ellers koser jeg meg med bankspark, men skal bli godt å få babyen ut og få kroppen tilbake!:p

Skjønner deg så godt. Er også lei pga mye vondt. Fødte i desember 2014, så fikk ikke mye pause før jeg ble gravid igjen. Bekkene er helt ranget for tiden og det er ikke så lett når man har en kar på snart 1 år man må springe etter hele dagen. Men trøster meg med at tiden kommer til å gå fort siden det er så mye som skjer i disse tider :)

Akutt lei! skikkelig også :@ Alt er så forbanna slitsomt hele tiden, lungene har ikke igjen noe plass, jeg føler meg delvis og ubrukelig.. Nå koser vi oss dere :D

Vi er en gjeng strålende fornøyde tjukkiser!

Hahaha, jeg er bare glad det ikke bare er meg som er overfornøyd over denne tilstanden :p

Flere som har det sånn ja, alle sier " det går over" " tenk hva som venter på deg..."
Ja, jeg også vet at alt av vondter etc går bort, men er ikke noe greit når man ikke har hatt noe lett svangerskap. Og jeg sliter mye med bekkenet (blir verre og verre), og en lege som ønsker at jeg egt skal jobbe mer enn jeg gjør, men har ikke sjans :wtf:

Nei, vi er tøffe jenter som kommer oss igjennom dette, men ikke mange som forstår, og kjenner jeg blir litt lei meg.
Det er nå man finner ut av hvem som virkelig er der for deg ;)

Er så lei av å ikke sove. Kvart over føkkings fire, og jeg la meg kl elleve. Ikke sovet noe enda! Er våken flere timer hver natt. Går på veggen snart! :(

Nesten godt å høre at jeg ikke er alene om å føle meg som dritt! Lykke til videre damer, snart har vi verdens fineste premie i armene våre <3

Back
Topp