Dritt lei!!!

Chocolate girl

Elsker forumet
Nå har jeg vært forkjøla i over 6 UKER!!! Også er det topper som er ekstra ille, har mistet stemmen helt en periode, er på andre runde med super vondt i halsen så gruer meg til å svelge, hadde feber og knall vondt i hodet i går, etc etc. Var hos legen for noen uker siden, men hun kunne ikke gjøre stort så må bare overleve dette på egenhånd..

Men er så innmari slitsomt med en 2 åring og, heldigvis er hun i barnehagen om dagen, men da må jeg jo bysse og mate og styre med Natalie så er sliiiiten! Ikke får jeg sove ordentlig heller for har så vondt i halsen og hetetokter etc. Vil bli ferdig med denne driten nå!

Dagens syt..

Tror nok jeg ville tatt meg en tur til legen igjen om jeg hadde vært slik i over 6 uker! Det er jo ikke helt normalt, og tyder på at du har en eller annen form for infeksjon i kroppen. Få målt crp'n din om ikke annet! God bedring :-)

ta deg en ny tur til legen!

god bering!

Skjønner deg godt,er på 8 uka med forkjølelsesdrittet.
Mann og barn også.Virus kan sitte sinnsykt lenge nå på sommeren:(
God bedring! :)

Sjekket CRP for tre uker siden og den var fin.. Ba de sjekke diverse andre verdier og, ikke hørt noe så satser på at de var greie. Så får vel bare overleve.

Sånne sommerforkjølelser sitter vel ofte lenge i... :s her er hele familien forkjøla.. Til og med lille babyen stakkars. Skylling og styr! Så føler absolutt med deg! God bedring!

Back
Topp