dritt lei

Lois Lane

Forumet er livet
Ja det er jeg. Jeg er dritt lei. Mannen reiste på båt i uke 3 en gang, og siden da jeg har jeg hanglet. Jeg blir ikke skikkelig syk, men ikke helt frisk heller. Fader det er irriterende. Jeg er helt utslitt. Jeg har slitt mest med halse, men den er ikke så vond at jeg ikke klarer å svelge. Nå har jeg begynt å hoste også, men ikke verre enn at en noskapin gjør underverker for en liten stund[&:] Våknet en natt av at sengen var våt av svette, og natten før, våknet jeg av at jeg frøs. Føler ikke at jeg har feber eller noe (heldigvis)

Hva pokker er dette her da. Jeg skulle ringe legen i dag, men det har gått i ett på jobb i dag, så da ble det ikke noe av. Jeg er lærer, og veldig greit når jeg sitter å hoster og gryler mens jeg prøver å lære elevene mine noe.
Var en elev som spurte meg i dag, hvorfor jeg var lei meg... Var helt blodskutt på øynene etter DEN hostekulen[8D][:D]

Bør jeg ringe legen? Føler meg liksom ikke syk nok[&:]

Siden du har hanglet så lenge, kan det kanskej være på tide med en telefon til legen. Kan jo være du sliter med en infeksjon i kroppen som trenger å kureres.

God bedring [:)]

Takk[:D]

ja kan jo hende det. Begynner jo å lure. Har vært nesten helt frisk inn i mellom, men så er det påan igjen. begynte å jobbe 100% på mandag, og det merkes når kroppen ikke fungerer.

er sikkert en infeksjon som kroppen din jobber på spreng med å kvitte seg med, og neste får det til men ikke helt... kanskje litt antibiotika ville gjort susen[:)]
god bedring*klem*

Kikhoste? Det kan sitte i lenge!
Fikk påvist kikhoste etter å ha hanglet fra august til november i fjor,og dro i tillegg på meg bihulebetennelse med mer i denne perioden[&:]
Så kan være greit å få tatt en tlf til legen[:)]
God bedring[:)]

Tusen takk alle sammen.

Får ringe i løpet av helgen hvis det ikke kommer seg. Ellers venter jeg til mandag. Har liksom ikke tid til å gå til lege heller[8D] Kan i så fall bare ringe sekretæren og høre om jeg kan komme inn å ta en CRP om de ikke har tid til meg. Føler at "alle" er syke nå

Kom på nå, at jeg har hatt det sånn en gang før, og da hadde jeg streptokokker i halsen...

Er så typisk at sånt skjer når jeg er alene med ungene.

ORIGINAL: Lois Lane

ja kan jo hende det. Begynner jo å lure. Har vært nesten helt frisk inn i mellom, men så er det påan igjen. begynte å jobbe 100% på mandag, og det merkes når kroppen ikke fungerer.

Har vært AKKURAT lik helt siden etter jul.. Men i denne uken brøt det virkelig ut for fullt med feber og hele pakka, så nå håper jeg at jeg blir kvitt det helt når jeg blir frisk igjen! Er utrolig slitsomt! Var hos legen på mandag og fikk antibiotika for halsen, det hjalp, men i går fikk jeg litt vondt igjen... Selvom jeg går på penicillin. Håpløst.

God bedring!

Skaff deg en azitromax kur.. [:)]

Hatt det sånn jeg også i det siste..
Så her skal alt sjekkes hos legen på mandag !!

ORIGINAL: Slick Chick

Skaff deg en azitromax kur.. [:)]

Som er??

ORIGINAL: Kattejenta

ORIGINAL: Lois Lane

Har vært AKKURAT lik helt siden etter jul.. Men i denne uken brøt det virkelig ut for fullt med feber og hele pakka, så nå håper jeg at jeg blir kvitt det helt når jeg blir frisk igjen! Er utrolig slitsomt! Var hos legen på mandag og fikk antibiotika for halsen, det hjalp, men i går fikk jeg litt vondt igjen... Selvom jeg går på penicillin. Håpløst.

God bedring!

Får vel bare bite i det sure eplet, og bestille meg time hos legen. Har avtalt med mamma at vi skal på kvelds til henne i morgen. Hun er alene hjemme, så da freser vi oss opp der noen timer.

Hun ble helt oppgitt av at jeg ikke hadde husket å ringe legen i dag[8D] Kom på det rett før legekontoret stengte, og da var det jo ikke noe vits.

Back
Topp