Ja det er jeg. Jeg er dritt lei. Mannen reiste på båt i uke 3 en gang, og siden da jeg har jeg hanglet. Jeg blir ikke skikkelig syk, men ikke helt frisk heller. Fader det er irriterende. Jeg er helt utslitt. Jeg har slitt mest med halse, men den er ikke så vond at jeg ikke klarer å svelge. Nå har jeg begynt å hoste også, men ikke verre enn at en noskapin gjør underverker for en liten stund[&:] Våknet en natt av at sengen var våt av svette, og natten før, våknet jeg av at jeg frøs. Føler ikke at jeg har feber eller noe (heldigvis)
Hva pokker er dette her da. Jeg skulle ringe legen i dag, men det har gått i ett på jobb i dag, så da ble det ikke noe av. Jeg er lærer, og veldig greit når jeg sitter å hoster og gryler mens jeg prøver å lære elevene mine noe.
Var en elev som spurte meg i dag, hvorfor jeg var lei meg... Var helt blodskutt på øynene etter DEN hostekulen[8D][:D]
Bør jeg ringe legen? Føler meg liksom ikke syk nok[&:]
Hva pokker er dette her da. Jeg skulle ringe legen i dag, men det har gått i ett på jobb i dag, så da ble det ikke noe av. Jeg er lærer, og veldig greit når jeg sitter å hoster og gryler mens jeg prøver å lære elevene mine noe.
Var en elev som spurte meg i dag, hvorfor jeg var lei meg... Var helt blodskutt på øynene etter DEN hostekulen[8D][:D]
Bør jeg ringe legen? Føler meg liksom ikke syk nok[&:]