dritt lei

Lois Lane

Forumet er livet
Ja det er jeg. Jeg er dritt lei. Mannen reiste på båt i uke 3 en gang, og siden da jeg har jeg hanglet. Jeg blir ikke skikkelig syk, men ikke helt frisk heller. Fader det er irriterende. Jeg er helt utslitt. Jeg har slitt mest med halse, men den er ikke så vond at jeg ikke klarer å svelge. Nå har jeg begynt å hoste også, men ikke verre enn at en noskapin gjør underverker for en liten stund[&:] Våknet en natt av at sengen var våt av svette, og natten før, våknet jeg av at jeg frøs. Føler ikke at jeg har feber eller noe (heldigvis)

Hva pokker er dette her da. Jeg skulle ringe legen i dag, men det har gått i ett på jobb i dag, så da ble det ikke noe av. Jeg er lærer, og veldig greit når jeg sitter å hoster og gryler mens jeg prøver å lære elevene mine noe.
Var en elev som spurte meg i dag, hvorfor jeg var lei meg... Var helt blodskutt på øynene etter DEN hostekulen[8D][:D]

Bør jeg ringe legen? Føler meg liksom ikke syk nok[&:]

Siden du har hanglet så lenge, kan det kanskej være på tide med en telefon til legen. Kan jo være du sliter med en infeksjon i kroppen som trenger å kureres.

God bedring [:)]

Takk[:D]

ja kan jo hende det. Begynner jo å lure. Har vært nesten helt frisk inn i mellom, men så er det påan igjen. begynte å jobbe 100% på mandag, og det merkes når kroppen ikke fungerer.

er sikkert en infeksjon som kroppen din jobber på spreng med å kvitte seg med, og neste får det til men ikke helt... kanskje litt antibiotika ville gjort susen[:)]
god bedring*klem*

Kikhoste? Det kan sitte i lenge!
Fikk påvist kikhoste etter å ha hanglet fra august til november i fjor,og dro i tillegg på meg bihulebetennelse med mer i denne perioden[&:]
Så kan være greit å få tatt en tlf til legen[:)]
God bedring[:)]

Tusen takk alle sammen.