Dritt lei bekymringer

1+1

....
En liten klagetråd fra meg i dag! :(

Skulle så gjerne ønske jeg ikke hadde grunner til å bekymre meg. Går bare og venter på at det skal gå galt. Og nå er jeg redd jeg ubevisst vet at noe er som det ikke skal.

Jeg har jo hatt en blødning i uke 6, men også sett et bankende hjerte i etterkant. Men i dag fikk jeg litt rosa på papiret og har nå litt murring. Selvfølgelig angst og livredd med en gang :( Blødde/spotta aldri med førstemann, så forbinder det med negative følger. Så utrolig lei av å ha det sånn nå. Det ødelegger hverdagen. Vil bare ha et "normalt" svangerskap fylt av glede, og å vite at alt går bra! Griin!
 
Skal ringe legen i morgen å få svar på hCG. Kommer da til å spør etter time for å sjekke tilstand uavhengig av resultat. Skulle liksom være full jubel og glede når jeg ble gravid, men det har vært 8 uker med sorg og bekymringer (og lettelse, men det gikk fort over). Utrolig kjedelig å ha det sånn!
 
Du tog hcg i dag altså? Huff, får helt vondt av deg <3 håper alt er i orden, vi skal jo på føden sammen ;)
 
Du tog hcg i dag altså? Huff, får helt vondt av deg <3 håper alt er i orden, vi skal jo på føden sammen ;)

Jeg tok på fredag og mandag, så de sa jeg kunne ringe i morgen for å få resultatet. Syns det er tullete med hCG, som begynner å stagnere nå uansett. Bør heller følge opp med ekstra UL. Takk for fine ord <3 Håper jeg blir tatt på alvor i morgen, og får roet meg ned litt da.
 
Jeg føler det er lett som en plett å få ul! Ta kontakt med Vik evt! Han ga meg time etter noen dager forrige gang! Der jeg skal på mandag å!
 
Jeg føler det er lett som en plett å få ul! Ta kontakt med Vik evt! Han ga meg time etter noen dager forrige gang! Der jeg skal på mandag å!

Har avtalt med legesekretær om time i morgen dersom resultatene er uvanlige eller om noe skjer. Så tror nok jeg skal få komme inn i morgen. Legen min er på ferie, men kollegaen har også UL på kontoret. Har ikke vært spor av mer rosa nå heldigvis. Noe grunn til at du får oppfølging?
 
Back
Topp