Dritt legekontor........

mkrago

Elsker forumet
Jeg forstår at de ikke kan opplyse om prøvesvar over telefon, men hvorfor ber de meg ringe for å få resultatene da? Jeg blir sprø, gjett 3 ganger hvem som sitter her med hjertet i halsen og håper at legen (for en gangs skyld) skal huske å ringe, de skulle legge en beskjed til legen. Men gubben fikk jo beskjed på telefon fra samme legekontor at alt var ok så viste det seg at han hadde en skikkelig jævlig infeksjon som måtte behandles med antibiotika. Så de har jo ikke peiling på å lese prøvesvar, men jeg blir stressa alikevell.

Jeg har tatt masse blodprøver bla stoffskiftet og reumatiske prøver osv så i hodet mitt er det noe "alvorlig" galt når jeg ikke kan få svaret av hun i resepsjonen. Duste legekontor.

Uff så utrolig nervepirrende at de ikke kan gi svaret. Sier de noe om hvorfor de ikke kan?

Uff så utrolig nervepirrende at de ikke kan gi svaret. Sier de noe om hvorfor de ikke kan?

Nei og det er det som stresser meg. Det var tydelig at hun gikk inn i journalen og begynte å lese, så sa hun at dette måtte legen svare på og at hun skulle legge en beskjed til legenom å ringe meg.

Nei og det er det som stresser meg. Det var tydelig at hun gikk inn i journalen og begynte å lese, så sa hun at dette måtte legen svare på og at hun skulle legge en beskjed til legenom å ringe meg.
Hmm.. Kan jo være hun ikke vet helt hva resultatet betydde . Håper legen ringer snart!

Uff... Håper du får greie nyheter! Lykk til :)

Her har jeg fått svar om det er noe, men ikke om legen ikke har sett på det. Har dog opplevd at de ikke har gitt beskjed selv om legen har sagt de skal det, men det var pga vitaminmangel.

Men om du fikk beskjed om at legen måtte se på det, kan det jo være de ikke forstår svarene selv. Dette har de vært ærlige om på mitt kontor.
Men kjedelig å gå å vente på tlf fra legen da:( håper du får noen svar snart

Hadde d vært alvorlig så hadde du fått tlf snarest.. Jo lengre tid jo mindre alvorlig.. :) For å si d sånn så har ikke du noe akutt.. D e irriterende å vente men du får nok resultater.. Legen min bruker å sende brev om resultatet hvis d ikke e noe veldig spesielt.. De har nok pasienter løpet av dagen så de har ikke tid å ringe resultater med engang..

Har fått svar, forhøyede leververdier, natrium og kalium. Liker ikke at leververdierne er forhøyet igjen, jeg fikk HELLP syndrom når guttungen ble født og det tok over 3 mnd før verdiene var normale igjen.

Har fått svar, forhøyede leververdier, natrium og kalium. Liker ikke at leververdierne er forhøyet igjen, jeg fikk HELLP syndrom når guttungen ble født og det tok over 3 mnd før verdiene var normale igjen.
Er du gravid nå da? Hvor langt?

Jeg hadde lettere hellp sist, ble oppdaget 10 dager etter termin.

Back
Topp