dritt jul!!!

Lilio!!!

Gift med forumet
ikke har jeg hatt ei kr mått låne penger til jule gaver....

fått beskjed om at svigemor har kreft hu skal legges inn 3 dager...

og jeg sliter med vondt i nedentlig i magen ovenfor hufsa..
vært hos legen han viste ikke sikkert hva det var klarer så vidt sitte gå og gjør kjmpe vondt når jeg tisser...
fikk noen medisiner men ser ikke ut som de hjelper så kan jegikke ha sex prøvde i går og da endte det med at jeg begynte og gråte,sambo lei seg oxo jeg som er van til og ha sex vær dag nå har vi ikke hatt snart på 2uker..

og nå ligger jeg rett ut med forkjølse og har høyt blodtrykk og blodtrykks medisiner!

måtte få det ut!

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

oi sann,d va da veldig,hørtes ikke noe godt ut nei[&o]håper du blir frisk og rask til jul[:)]god bedringsklemmer fra oss[:D]

er dritt lei hele jula alt jeg nå!!!

Huffda.. E jo aldeles ikke sånn jula skal begynne.. [:o] Får håpe at alle blir friske og at d begynner å regne penger hos deg iløpet av uka sånn at jula blir bedre!!! [;)]

Uff da hørtes ikke noe særlig ut. Ønsker deg riktig god bedring og krysser fingrer og tær for at du får penger slik at jula blir litt bedre ihvertfall...

huff sann  ikke noe god start på jula..... og vet godt hva du sliter med da jeg hadde pappa (min pappa) der i 6 uker rundt juletider for to år siden.... "alle" andre hadde det SÅ festlig og gledde seg SÅ mye og hadde SÅ god mat og skulle ha SÅ mange besøk og blablabla..... og der stod jeg.... og lurte på om pappa levde til nyttårsaften i det hele tatt....

men ikke stress no' mer med jul og tenk på at du må bli frisk, din svigermor er i beste hender - joda jeg mener ikke at du ikke skal tenke på henne, men hun har også mange leger som gjør det samme.

Ikke bekymre deg for jula nå - det kommer en neste år også, og den vil nok også Mads får mer utbytte av.

Klem....

Huff, det var mye på en gang! [:o]

Håper det går bra med svigermoren din, og at du blir raskt frisk! [:)]

God bedring! [:)]

ORIGINAL: smyga

oi sann,d va da veldig,hørtes ikke noe godt ut nei[&o]håper du blir frisk og rask til jul[:)]god bedringsklemmer fra oss[:D]

Åneeeiii, det hørtes så kjipt ut[:(] Stakkars deg! Har du prøvd å ta tranebærkapsler? Det kan hjelpe hvis det er noe med nyrebekkenet eller urinveiene. Du må bli fort frisk igjen så du kan få en fin jul[:)]
Klem

Back
Topp