Lilio!!!
Gift med forumet
ikke har jeg hatt ei kr mått låne penger til jule gaver....
fått beskjed om at svigemor har kreft hu skal legges inn 3 dager...
og jeg sliter med vondt i nedentlig i magen ovenfor hufsa..
vært hos legen han viste ikke sikkert hva det var klarer så vidt sitte gå og gjør kjmpe vondt når jeg tisser...
fikk noen medisiner men ser ikke ut som de hjelper så kan jegikke ha sex prøvde i går og da endte det med at jeg begynte og gråte,sambo lei seg oxo jeg som er van til og ha sex vær dag nå har vi ikke hatt snart på 2uker..
og nå ligger jeg rett ut med forkjølse og har høyt blodtrykk og blodtrykks medisiner!
måtte få det ut!
fått beskjed om at svigemor har kreft hu skal legges inn 3 dager...
og jeg sliter med vondt i nedentlig i magen ovenfor hufsa..
vært hos legen han viste ikke sikkert hva det var klarer så vidt sitte gå og gjør kjmpe vondt når jeg tisser...
fikk noen medisiner men ser ikke ut som de hjelper så kan jegikke ha sex prøvde i går og da endte det med at jeg begynte og gråte,sambo lei seg oxo jeg som er van til og ha sex vær dag nå har vi ikke hatt snart på 2uker..
og nå ligger jeg rett ut med forkjølse og har høyt blodtrykk og blodtrykks medisiner!
måtte få det ut!
ikke noe god start på jula..... og vet godt hva du sliter med da jeg hadde pappa (min pappa) der i 6 uker rundt juletider for to år siden.... "alle" andre hadde det SÅ festlig og gledde seg SÅ mye og hadde SÅ god mat og skulle ha SÅ mange besøk og blablabla..... og der stod jeg.... og lurte på om pappa levde til nyttårsaften i det hele tatt....