dritt jif engangsmopper!

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Ja, dritt ja!!!!!
Når en skal vaske golvet med de, så er de gjennomvåt når en skal vaske i begynnelsen! Så blir de tørr etter å ha vasket en liten stund!
Også disse hybelkaninene som liksom skal bli magisk borte når en vasker, blir igjen på golvet, så da må jeg vaske over flere ganger!
50% av stua er fin, men resterende 50% er tørr, og fullt av hybelkakin-dotter!!!![:'(][:'(][:'(][:'(]
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!![:@]
Dritt altså! Hmm, jaja, dagens utblåsing fra Namsos-tøtta![8D]

Jeg har kjøpte de moppene en gang og jeg tror ikke vi engang orka å bruke opp boksen. [:'(] Nei, da er det lettere med gamlemåten. [8D]

bruker tørrmopp først jeg.. [;)] da blir det ikke så mange dotter rundt.. og ja, jeg irriterer meg over at det er kjempevått ett sted og tørrt overalt ellers.. men har finni ut at jeg må starte med de mest møkkete stedene..

ORIGINAL: Persillen

Jeg har kjøpte de moppene en gang og jeg tror ikke vi engang orka å bruke opp boksen. [:'(] Nei, da er det lettere med gamlemåten. [8D]

Ja, best den gamle måten ja![;)] Blir reinere, selv om det tar litt lengere tid med og fylle bøtta osv...[:D]

Tørr mopp først, også mopper du halve golvet, bytter mopp og mopper resten... Eller kjøp deg jif spray mopp eller hva det heter, og bruk på golvet når du ser moppen begynner å bli tørr[;)][;)]

ORIGINAL: Bare Kari

Jif er noe skit.. Sverger til Swiffer tørrmopp. Helt genialt.

swiffer er så ræva, ryggødelegger altså..

Back
Topp