Dritt dag!

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Våknet av at jeg hadde sinnsykt vondt i magen og korsryggen, klarte så vidt å kare meg ut av sengen å fram på do for det var så vondt. Da jeg satt meg på do gjorde det enda mer vondt å jeg fikk nesten ikke til å tisse men det var ikke vondt i skjeen el noe oppi der... Bare i magenmenmest i ryggen. Samboer mente jeg burde ringe føden.. Gjorde det å fikk beskjed på at det kunne være uvi å jeg burde dra til legen.. Legen min er på ferie.. Da fikk jeg beskjed på å dra til legevakten.. Jeg har aldri hatt uvi så jeg aner ikke hvordan dette er.. Noen som vet om det er slik?
Jeg har uansett ikke anledning til å gå på legevakten da jeg er alene med storesøster til sambo er ferdig på jobb å jeg syns dette er veldig vondt til tider.. Klarer ikke sove mer både pga dette og jeg har en fot og hofte som er skikkelig vond i dag også.. Dette kommer til å bli en dritt dag!!

Termin 16 Juli

Tok forresten tatt en slik selvtest sommar får kjøpt på apoteket å den slo ikke ut på noe.. Disse er vel til å stole på?

Termin 16 Juli

Jeg har hatt uvi MYE tidligere... og da fikk jeg vondt kun i tissekona (altså ikke skjeden, korsrygg eller noe.
Bare skikkelig knip og vondt å urinere i urin røret og blæra ( som ligger rett ved symfysen - midt i kan man vel si...)
Har det spredd seg til nyrene så kan du dunke deg lett på baksiden av ribbeina, helt nederst (altså på ryggen mot sidene).
Gjør dette DRITVONDT så kan d jo være nyrebekken betennelse (uvi som har spredd seg..).
Tror ikke du har uvi og de testene på apotek trodde jeg nå var greie.

Tror heller det er noe annet på gang, men det er jo min mening....

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Men drikk masse! Og ta deg en paracetamol. Når du går på do så hell lunket vann over eller noe.
For kan jo være du reagerer på en uvi annerledes enn hva jeg har gjort.

Ring tilbake til føden og si du har tatt en hjemme test;)

Ellers pleier appelsinjuice å roe symptomene på UVI midlertidig.

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har hatt uvi MYE tidligere... og da fikk jeg vondt kun i tissekona (altså ikke skjeden, korsrygg eller noe.
Bare skikkelig knip og vondt å urinere i urin røret og blæra ( som ligger rett ved symfysen - midt i kan man vel si...)
Har det spredd seg til nyrene så kan du dunke deg lett på baksiden av ribbeina, helt nederst (altså på ryggen mot sidene).
Gjør dette DRITVONDT så kan d jo være nyrebekken betennelse (uvi som har spredd seg..).
Tror ikke du har uvi og de testene på apotek trodde jeg nå var greie.

Tror heller det er noe annet på gang, men det er jo min mening....

Takk for svar. :) har banket meg på ryggen å det er ikke noe vondt noe steder der :) jeg tror heller ikke det er uvi og spes ikke når jeg tok en test å den var fin. Har hatt noen kraftige maserier i to dager nå men disse smertene var så konstante at jeg ble helt forvirret. Hehe Syns det er utrolig vanskelig å få komme inn på føden her om det er noe.. Jeg hadde jo ikke ringt til de hvis jordmoren min hadde vært her men når føden er det eneste stedet man kan ringe så gjør man jo det.

Jeg tør ikke ringe opp igjen før etter kl 16 for da har det vel vært vakt skifte fo jeg har ikke lyst å snakke med samme damen igjen!
Jeg har fått sovet en stund nå, sånn halvveis sittende i sofaen for det er verst om jeg legger meg ned (merkelig).
Tenker jeg ser det an om jeg trenger å ringe for jeg har ikke så vondt nå..

Prøver å slappe litt mer av å drikke masse så får vi se senere :)

Termin 16 Juli

Kan dessverre ikke hjelpe, men god bedring :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Det høres ut som om det kan være en nerve som har kommet i klem når babyen har beveget seg nedover i bekkenet kanskje? Siden det er konstant vondt og uvi testen ikke slår ut. Ring føden igjen, de bør i det minste kunne ta deg inn til en sjekk for å se at baby har det bra.

Back
Topp