Våknet av at jeg hadde sinnsykt vondt i magen og korsryggen, klarte så vidt å kare meg ut av sengen å fram på do for det var så vondt. Da jeg satt meg på do gjorde det enda mer vondt å jeg fikk nesten ikke til å tisse men det var ikke vondt i skjeen el noe oppi der... Bare i magenmenmest i ryggen. Samboer mente jeg burde ringe føden.. Gjorde det å fikk beskjed på at det kunne være uvi å jeg burde dra til legen.. Legen min er på ferie.. Da fikk jeg beskjed på å dra til legevakten.. Jeg har aldri hatt uvi så jeg aner ikke hvordan dette er.. Noen som vet om det er slik?
Jeg har uansett ikke anledning til å gå på legevakten da jeg er alene med storesøster til sambo er ferdig på jobb å jeg syns dette er veldig vondt til tider.. Klarer ikke sove mer både pga dette og jeg har en fot og hofte som er skikkelig vond i dag også.. Dette kommer til å bli en dritt dag!!
Termin 16 Juli
Jeg har uansett ikke anledning til å gå på legevakten da jeg er alene med storesøster til sambo er ferdig på jobb å jeg syns dette er veldig vondt til tider.. Klarer ikke sove mer både pga dette og jeg har en fot og hofte som er skikkelig vond i dag også.. Dette kommer til å bli en dritt dag!!
Termin 16 Juli