Dritt dag !

Bruker63be

Betatt av forumet
idag skulle jeg ha vært til min første lege time! jeg har flyttet bort hit for 10mnd siden så jeg har ikke fått bytta fast lege enda. men har vært til legen her en gang tidligere å da forsto jeg på han at det ikke skulle være noe problem i å bestille meg en time svangerskapskontroll til en som ikke er fastlege! så jeg ringte¨å bestile time å sa jeg ikke hadde fastlege hun sa det var i orden å jeg fikk time å jeg måtte ha med meg uringlass!! så jeg tusla tok bussen te sentrum med guttungen! venta 1 time gikk bort på legekontoret der vi måtte vente nok en time pga forsinkelser .. han roper meg opp jeg går inn .. å da får jeg bare beskjed om av han legen at dem ikke har tid til meg at jeg må gå på det legekontoret jeg har fast lege i ! det er 1 time å ta buss her ifra!! for di var full bokka å di hadde ikke plass å tid til meg på deres legekontor!! å jeg ble jo nesten på gråten ! tårene tillet på vei ut av legekontoret! snakk om hormoner! følte meg en skikkelig burde, u tilegg klarte han å avslutte med men det går så bra fu dksl få lov til å slippe å betale for denne timen !!! det hadde jeg jo uansett er jo gratis med svangerskapskontroller i norge! ikke det at det hadde noe betydning herregud ! nå har jeg ivertfall ikke lyst til å bestille meg ny legetime! vist jeg ikke var velkommen der kunne dem ikke ha sakt det da for 3 uker siden når jeg bestilte timen..åååååeeeh! ja dette var dagens utblåssing!!!!!! HA EN FIN DAG VIDERE =)

Men du hadde jo time? Da kan de ikke komme å si at de ikke kan ta deg inn...

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

ja jeg hadde time bestilte for 3 uker siddn å hun sa det gikk greit ! men var legen som sa han ikke hadde tid til meg fordi en graviditets test kunne man ikke bare ordne med antibiotika,! å han hadde mer en nok med sind pasienter han hade fra før , snakk om å få mennesker til å føle seg velkommen :)

Jeg ville også ha klaget på at de da satte deg opp på time.
Så ville jeg ha byttet fastlege med en gang, tar jo heldigvis ikke lang tid på nettet :)
Hadde lege inne i byen sist svangerskap, men det ble så tungvindt så nå har jeg byttet til en like i nærheten.

hehe ja jeg har byttet nå, å rett etterpå finner jeg ut av at ham jeg har bytta til er 67 år ehja føler meg ikke helt komfortabel med det ;S han er sikkert flink altså men! han skal sikkert snart pensjoneres! derfor jeg ville ha gått til noen leger føst så jeg vet hvem jeg vil velge for når man ikke har ide hvem noen av dem er er det litt vanskelig å velge :( ikke var det noen kvinner ledige heller hehe ja nok klaging fra min side nå ;)

Får håpe han er en gledelig overraskelse :)
Jeg hadde mannlig lege, vel og merke ung, inne i byen og var så fornøyd, derfor jeg ikke byttet før jeg hadde bodd her i over 2 år, så kan være flinke :)

Back
Topp