Dritt dag og bussjåfør!

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Må bare klage litt på dagen i forgås!
Først så tok vi bussen fra typen inn til senteret. Ingen som gadd og reagere når jeg skulle inn på bussen med barnevogn. Så kommer jeg til senteret og skal ta ut penger. joda da har jeg glemt vesken og må ta bussen tilbake. Så reiser jeg til byn istedetfor. Da jeg skulle inn på bussen var det heller ingen som reagerte før jeg måtte rope ut..Så når jeg skulle frem og betale begynner bussjåføren og bare kjøre. Jeg ba han vente siden jeg hadde barnevogn bak og da ber han meg om og skaffe meg et busskort og bare kjører videre! Herregud tenk vist det hadde skjedd noe med vognen!![:@][:@][:@]
Jeg kom til byn og gikk inn på senteret. Jeg måtte ta heisen opp og der før jeg fikk gått inn sniker det seg to kjerringer inn før meg! Kan de ikke ta trappene da[:@] Fikk knøtet meg inn i heisen med vognen og ut igjen.
I tilegg er jo folk helt gal når de skal handle skikkelig griske og eier ikke sosiale tendenser!!
Tenkte at dette her kan jeg bare glemme og dreit i handlingen og møtte en kamerat. Vi gikk på en thailandsk resturant tror jeg det var...Jeg bestillte nudler og noe. Vi fikk jo ett kilo med mat på fatet så klarte ikke spise opp. Hun som jobbet der ble drit sur og spurte om jeg ikke klarte og spise opp maten min!?[&:] Aldri mer om jeg går noen steder i desember! For en dag!

drittbussmann, drittkjærringer som tok heisen og dritt-thai-dame! Jeg føler med deg![:@]

Uff da - det var jo skikkelig dritt!!

**klem**

Men så er bussene i Bergen helt teit og! Hvorfor ikke ha busser som andre steder, der det ikke er x ant trappetrinn for å komme inn på bussen! Gleder meg ikke til buss og vogn i Bergen!

Det finnes snille bussjåfører i Bergen også, da.. men det er langt mellom dem...
en som bor her borti gata, han er kjempekoselig og det har jeg hørt mange som har sagt om han.. - og broren min er også busssjåfør i Bergen, og han er hyggelig - hadde ALDRI kjørt med en løs barnevogn bak - det vet jeg iallefall[;)]

Ja er sjelden jeg ser en grei bussjåfør! Og de nye bussene skal liksom være så fantastiske og det skal liksom gå an og gå innpå selv!? Jeg kommer meg ikke innpå hvertfall..

Back
Topp