Dritt dag - møkka icp

gravidlykke19

Glad i forumet
Fy Flaten for en møkka dag! Hadde time til jordmor i dag 09:30, nå vi står og venter på bussen får jeg tlf om at hun er syk å ingen vikar! Flott, jeg som trenger terminbekreftelse og noen å snakke med etter blodprøve svarene jeg fikk i går.

Vi gikk ned til bestemoren til sambo, spiser frokost så ringer jeg føden- Jeg hadde icp i første svangerskap å har de samme symptomene nå + lett forhøyet gallesyre. Når jeg snakket med føden måtte en gyn lege ringe meg opp igjen. Når hun ringer vil hun jeg skal komme før helga, altså vi bor bare 15-20 min unna men ingen av oss har lappen + frøkna har fri fra bhg. Måtte komme dit til kl 12 hadde da ca 1 time på oss så takk gud for at vi var hos sambo sin bestemor som var sø snille å kjørte!

Så da ble det å ta blodprøver, ctg i 30 min i en jævla gynekolog stol!! Da var bekkenet mitt ødelagt, så vente litt til så ultralyd - lillebror har det heldigvis veldig bra i magen. Mammaen klør, fått icp diagnosen igjen og en haug med tabletter ursofalk som skal taes hver kveld. Så etter to timer var vi endelig ferdige. Ny time 11.jan.

Lille jenta mi på 1 år og 9 mnd var så flink og tolmodig[emoji173]️ Nå er bekkenet møkk vondt etter å ha ligget i den stolen i 30 min, jeg er sliten og ser nesten mørkt på resten av svangerskapet.
 
Ååå, for en lei opplevelse, både at timen hos jordmor ble avlyst, og at du måtte sitte hele 30 min i gynekologstolen. :( Så flink datteren din var! Og så var det bra du fikk gjort den undersøkelsen hvert fall og fikk litt svar på ting. Håper du får hvilt og hentet deg inn igjen, så blir det kanskje bedre igjen. <3
 
Så kjipt! Sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva er icp? Svangerskapsforgiftning?
 
Back
Topp