Dritt butikk!!

Monsilar

Forumet er livet
At æ aldri lær å sjekk utgangsdatoen på ting æ kjøp på den jævla coopen!! Skulle kos mæ me winerpølse me rekesalat, også hadde den jævla rekesalaten gått ut på dato 6 desember!!!! [:@][:@][:@][:@] D e jo fan mæ ei uka sia!! [>:] Dæven de ska få hør i morra!!! E absolutt ikke første gangen![:'(][:@]

Har ikke coop fått seg sånn fin 100% fornøyd garanti, da?

Skjønner problemet, her ser jeg godt på nærbutikken Joker, sine varer. Også coop om jeg handler der, men det er ikke ofte..

ORIGINAL: Lussi81

Har ikke coop fått seg sånn fin 100% fornøyd garanti, da?

100% fornøyd?? Ja, i såfall slit denne coopen, for her i bygda e d ikke mange som e fornøyd.. [:'(] E alltid noe som e gått ut på dato, mangel på vara, dårlig frukt og igrunn d meste.. [:@] 

Veit æ får pængan tbake, eller ny vare om æ lever den, men fan heller da!! [:@] Æ VILLE HA REKESALAT I DAG!! IKKE i morra.. [>:] Kan jo ikke vær så vanskeli å sjekk utgangsdatoen av å til!! E ikke en så stor butikk. [:-] 

ORIGINAL: Mamma$ Lille £ngel

Jeg fant en flaske en gang som hadde gått ut 1 1/2 år før alle de andre. Gud vet hvorfor den fortsatt sto der! Og det var en saftflaske, og de har gjerne en lang holdbarhetsdato, så den hadde jo stått der i lenger enn 1 1/2 år!

Å hjelpes!! [:o] At d e mulig!! [:'(]

Back
Topp