Dritt altså

Hanna C

Gift med forumet
Huff, har så lite energi for tia.. Det er fryktelig slitsomt.. Orker ikke gjøre noen ting...Vil bare sove og sove. Igår f.eks ryddet jeg på kjøkkenet, og det var ikke spesielt rotete heller, men jeg ble helt pumpa etterpå. Jeg måtte bare legge meg ned på sofaen..Er trøtt hele tiden også[:(] Jeg har vært sånn i to uker nå. Føler meg helt nummen i kroppen, og når jeg legger meg ned, får jeg svimmelanfall, sånn at rommet går rundt og rundt..[:(][:(][:(]
Det er vel ikke normalt å bli så sliten av å henge opp klær f.eks? skullre tro jeg hadde løpt maraton.. Huff skulle nok vært på klagerommet dette her...

Hmmm... du er ikke gravid da ???
Ellers hadde jeg sjekket om du har nok jern i kroppen.
Håper at du blir bedre snart.
Klemmer

Tenkte på jernmangel jeg også pga svimmelheten, men det kan jo også være varmen som gjør utslaget. Blir sånn selv i varmen noen ganger og det er lite behagelig. Få tatt en blodprøve for å sjekke jernlageret ditt så du kan utelukke eller bekrefte om du mangler det. Ønsker deg ihvertfall god bedring[:)]

KAN høres ut som graviditet, men kan like gjerne være jernmangel, eller noe annet
- kansje spørre på helsestasjonen? -om de synes at du skal ta en tur til legen, eller bare ta med en u.prøve neste gang du er på helsestasjonen med Nathaniel? (har du vert på 5mnd-kontroll?)

Skal en tur til legen på tirsdag, har fått time, hastetime, så da får vi se hvordan det går...må få gjort noe med dette snart i hvert fall, orker ikke gå sånn veldig mye lenger..

Håper du får nok søvn, da iallefall [8|] - kan kansje bli sliten av det også?[8|]

Klem til deg!

Uff da...det hørtes ikke noe godt ut!
Be de om å ta en stoffskifte prøve...det er av og til
at det kan bli litt kokko etter et sv.skap...og da blir det slike symptomer som de du har!

Masse go bedring til deg da!!

Håper at du blir bedre eller at de finner ut hva det er. Lov meg å si ifra da vennen.
Klemmer

Har du vært hos legen idag?

Back
Topp