Dritt allergi!!

Ønsker<3

Elsker forumet
Klør og klør i øynene og i nesen :( nyser og snørrer! Holder på å bli gaaal! Noen andre som sliter? Evt hva gjør dere som hjelper?

Åh, gutten min på 6 har det helt ille i dag med øynene! Det hjelper å bruke solbriller for han og så drypper jeg saltvann, men må ta han til legen? Får du noe for det?

Hvorfor tar du ikke allergimedisin?
Jeg tar medisin, og kommer meg greit gjennom dagen. Bruker solbriller om jeg er ute, ellers gjør jeg ikke annet enn å forebygge med medisin. Jeg pleier vanligvis å bli kjempedårlig, men det har gått greit idag. Har brukt både øyedråper, nesespray og tabeletter da, men heller det enn å lide meg gjennom dagen!

Lykkemor; han bør gå til legen og få medisin ja. Er ikke noe godt å gå og slite uten medisiner iallefall!

Vilken medisin kan en ta når en er gravid?:) har ikke tatt noe hittil men må nok gjøre de for dette er ikke noe selig :(

Hvorfor tar du ikke allergimedisin?
Jeg tar medisin, og kommer meg greit gjennom dagen. Bruker solbriller om jeg er ute, ellers gjør jeg ikke annet enn å forebygge med medisin. Jeg pleier vanligvis å bli kjempedårlig, men det har gått greit idag. Har brukt både øyedråper, nesespray og tabeletter da, men heller det enn å lide meg gjennom dagen!

Lykkemor; han bør gå til legen og få medisin ja. Er ikke noe godt å gå og slite uten medisiner iallefall!

Ja, vi skal ditt på tirsdag! Uff, ser ikke noe godt ut! Veldig plaget nå!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tft kan hjelpe mot allergi... :) det er jo ikke medisiner engang,trygt for alle og du kan bli kvitt allergien for alltid!! samboeren driver med det, bor noen i nærheten av oslo, så er det bare å ta kontakt... :)
han har "mottoet" no cure-no pay... verdt et forsøk vel? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Får kun polaramin av legen min når jeg er gravid, og blir enda mer trøtt av de enn til "vanlig" (som gravid) kan sove 12-13 t uten dem... Men bruker også livostin nesespray og klarer meg med det, enda :) men er allergisk mot "alt" som spirer og gror så får se hvordan det går :)

Får kun polaramin av legen min når jeg er gravid, og blir enda mer trøtt av de enn til "vanlig" (som gravid) kan sove 12-13 t uten dem... Men bruker også livostin nesespray og klarer meg med det, enda :) men er allergisk mot "alt" som spirer og gror så får se hvordan det går :)

ja jeg har brukt å tatt cyrtec men blir så trøtt av de, men skal høre med legen når jeg skal dit i uken :) for noe må jeg ha nå, tror jeg er allergisk mot de meste som spirer og gror ute jeg også desverre :(

Jeg fikk beskjed av legen min om å ikke ta allergi tabletter :( teit når de sier forskjellig :( men jeg har vært mye bedre enn jeg pleier sålangt faktisk.. :) så håper det fortsetter :)

Jeg tok en cyrtec igår! Leste på nettet at de var trygt! Men ser at mange skriver at legen har sakt at en ikke kan ta de så aner ikke hva som er riktig :( men jeg tok iallefall en, og den hjalp! Men kommer neppe til åta flere før jeg skal til legen på fredag!:)

Jeg bruker zyrtec daglig! Ikke noe alternativ for meg å ikke ta de... Måtte ts polaramin forrige svangerskap og ble lm mulig ennå trøttere...så jeg er glad Zyrtec nå er godkjent for gravide.... I tillegg tar jeg alle andre forhåndsregler, som solbriller, ikke tørke klær ute...pollentrekk på vinduet på soverommet osv...

Men jeg er faktisk bedre av allergien i svangerskapene...for vanligvis må jeg få sprøyter med kortison for å være oppegående, og det slipper jeg nå ;)

God bedring til alle pollenallergikere :)

Ligger nyser/hoster/snørrer og klør grenseløst i nesen her. Ikke lett å sove da nei..

Back
Topp