dritsur, baksmell på skatten

eksosrypa

Glad i forumet
ble på kr 8222,-... [:'(][:'(][:'(][:@] Men nå er den i allefall levert på nett.

Og så blir jeg ikke kvitt denna bihulebetennelse, blir gal!!!!! [:'(][:'(][:'(][:'(]

Kveldens klage, snart senga så er det ul og lege i morgen

huff da [:(] her fikk vi begge to restskatt på 15000 så de er kjempe sure penger syns heller vi kunne ha fått igjen[:(]

ORIGINAL: mamma 05. og 09

huff da [:(] her fikk vi begge to restskatt på 15000 så de er kjempe sure penger syns heller vi kunne ha fått igjen[:(]

noe forbanna dritt stakkar.. ført inn lån og alt sånt?? jeg startet med minus 18 000, endte på minus 8222,- [:'(][:'(]

Blir en sommer med lite reising for å si det sånn...

ORIGINAL: *Prinsessa*

Jeg fikk baksmell på 4800, har aldri fått baksmell før. Har altid fått igjen så dette var utrolig sure penger! Trur vi må droppe Hellas turen da gitt[:(]

samme fikk jeg også, og sambo fikk å det..hurra liksom[X(]

skylder på den lave renta[&:]

Mannen fikk smell, for første gang i livet.. Jeg fikk litt igjen, men vi er likevel i minus. Trodde jeg skulle inn å sjekke alt vi skulle bruke på soverom og ferie, og detta passa dårlig [:'(]

Men, vi skal gå gjennom det ikveld, å se om kanskje noe ikke er som det skal *håper*

Vi får igjen begge to, men ikke de store summene akkurat. I fjor fikk vi over femti tusen igjen, så litt skuffet i år gitt. Men godt å slippe og betale.

Syns synd på dere som fikk smell ja

10.000 i baksmell..

åååhhh så kjippt..så irriterende med baksmell:(

Fikk 697kr igjenn..ikke mye men er fornøyd, men siden jeg har liten skatteevne regner jeg med å håve inn litt ekstra slik som ifjor:)

Go bedring da og lykke til med UL imorgen[:D]

ORIGINAL: eksosrypa

ORIGINAL: mamma 05. og 09

noe forbanna dritt stakkar.. ført inn lån og alt sånt?? jeg startet med minus 18 000, endte på minus 8222,- [:'(][:'(]

Blir en sommer med lite reising for å si det sånn...

ja alt av lån er oppført så tror ikkje vi klarer å få vekk noen tusen lapper der nei. så tror ikkje de blir så mye ferietur i år nei

Her ble det saftig baksmell på oss totalt sett!
Er så kjipt!

Uff og uff! Vi fikk baksmell på totalt 6.000kr men hadde trodd vi fikk 15.000kr igjen. Krisestemning for å si det sånn. Jeg får i allerede 25.000 kr mindre i feriepenger pga lang sykemelding i fjor.

Babybudsjettet vårt så ut til å gå opp helt til denne smellen kom..Æsj!

haha jeh fikk baksmell på 21 tusen... hahaha fysj ass....

Back
Topp