Dritnervøs

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
Kjenner jeg er dritnervøs.
Har sendt en Mail til psykologen min som jeg begynte hos for en liten stund siden, og fortalt han om noe.
Jeg skal til han denne uken.
Fortalte han om følelser og tanker jeg har i forbindelse med sex. Da jeg har hatt en dårlig opplevelse tidligere.

Kjenner meg så flau og skamfull.
Har bedt psykologen ikke ta opp denne mailen med meg på neste time, at jeg skal si fra når jeg er klar for å snakke om det.
Tror dere han alikevel kommer til å nevne mailen?

Last edited by a moderator:
Han bør respektere ditt ønske. Og er han en flink dyktig psykolog så kommer han nok til å vente. De vet viktigheten av å d å være klar for å snakke om ting [emoji173]️

Han bør respektere ditt ønske. Og er han en flink dyktig psykolog så kommer han nok til å vente. De vet viktigheten av å d å være klar for å snakke om ting [emoji173]️
Takk for svar. Ja, det håper jeg også. Kjenner jeg angrer litt. Litt flaut å vite at han vet.. men de er vel vant til det meste vil jeg tro

Noen som har vært borti noe liknende?

Last edited by a moderator:
H

håper det.. føler meg så skamfull.
Så bra at du klarte å åpne deg i ett brev om noe du trenger hjelp til å bearbeide. Det skal du være stolt av!

Psykologen er der for å lytte til deg og dine behov. Så hvis du har bedt om at innholdet i brevet ikke blir bragt på banen blir nok det respektert :)

Selvom du ikke har åpnet døren har du hvertfall låst den opp nå. Det er første skritt på vei mot den friheten en åpen dør gir!

*klem*

Så bra at du klarte å åpne deg i ett brev om noe du trenger hjelp til å bearbeide. Det skal du være stolt av!

Psykologen er der for å lytte til deg og dine behov. Så hvis du har bedt om at innholdet i brevet ikke blir bragt på banen blir nok det respektert :)

Selvom du ikke har åpnet døren har du hvertfall låst den opp nå. Det er første skritt på vei mot den friheten en åpen dør gir!

*klem*
Da var psykologtimen overstått. Joda, han tok opp mailen, og spurte meg om det var slik at jeg ikke ønsket å snakke om det. Det føltes så trygt å være der at jeg bare fortalte alt sammen.. føler meg 100 kg lettere, og er glad jeg gjorde det. Og er glad psykologen tok meg på alvor og var grei å snakke med

Da var psykologtimen overstått. Joda, han tok opp mailen, og spurte meg om det var slik at jeg ikke ønsket å snakke om det. Det føltes så trygt å være der at jeg bare fortalte alt sammen.. føler meg 100 kg lettere, og er glad jeg gjorde det. Og er glad psykologen tok meg på alvor og var grei å snakke med
[emoji108][emoji2]
Syns det var en grei måte å gi deg muligheten til å snakke, altså nevne mailen uten å si noe om innholdet :)

Så bra du fikk åpnet døren og luftet ut!
Godt med det som er gjort, og sikkert deilig for deg å ikke måtte holde tilbake [emoji177][emoji4]

Ja
[emoji108][emoji2]
Syns det var en grei måte å gi deg muligheten til å snakke, altså nevne mailen uten å si noe om innholdet :)

Så bra du fikk åpnet døren og luftet ut!
Godt med det som er gjort, og sikkert deilig for deg å ikke måtte holde tilbake [emoji177][emoji4]
ja, veldig godt å få satt litt ord på, og erfare at psykologen var fantastisk til å ta imot det jeg hadde å fortelle.

Så utrolig godt å høre!

Back
Topp