Dritnatt!

MTDC

Forumet er livet
VIP
Sånne netter skulle ikke vært lov! Først våknet jeg en time etter jeg hadde lagt meg fordi det kjentes som jeg måtte spy.. Slapp heldigvis det, men fikk masse halsbrann og sure oppstøt etterpå, så det tok lang tid før jeg sovnet.. Så våket jeg tre ganger til av at jeg hadde vondt i halsen og var tett i nesen og måtte stå opp for å finne noe til halsen.. I tillegg lå 2-åringen hos oss fordi hun er syk og hun hadde en negl på foten som klorte meg opp hver gang hun sparket borti meg.. Har ikke fått mer enn to timer sammenhengende søvn.. Babyen kan vente en dag til med å komme nå;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

åneii :( så kjipt med dårlige netter! Absolutt ikke det vi trenger nå på slutten. Halsbrann og sure oppstøt er direkte ekkelt og kjedelig, håper det går fort over for din del :) Hvis du klarer å snike noen timer på sofaen i løpet av dagen er det deg vel fortjent :)

åneii :( så kjipt med dårlige netter! Absolutt ikke det vi trenger nå på slutten. Halsbrann og sure oppstøt er direkte ekkelt og kjedelig, håper det går fort over for din del :) Hvis du klarer å snike noen timer på sofaen i løpet av dagen er det deg vel fortjent :)
Det ga seg etter en time ca, så da fikk jeg endelig sove igjen:-) Skulle så gjerne ha sovet på dagen, men skal til jordmor straks og før det må jeg i dusjen.. Og å dusje tar jo fort vekk en time nå ettersom jeg må hvile etter dusjen før jeg orker å sette i gang med å kle på meg:-P Men mulig jeg sniker meg til en kjapp lur når mannen bader og steller ungen for kvelden:-)

Stakkars, slike netter er grusomme. Håper du får lurt til deg en lur på sofaen etter turen til jordmor. :)

BVforum via HTC

Stakkars, slike netter er grusomme. Håper du får lurt til deg en lur på sofaen etter turen til jordmor. :)

BVforum via HTC
Kan se ut som jeg rekker det.. Skulle ha vært og pratet med frivilligsentralen for jeg skal starte opp småbarnstreff/åpen bhg i mars/april, men det var stengt i dag, så da kan jeg dra rett hjem fra jordmor og må ikke ut før mann og barn skal hentes i firetiden:-)

Sover dårlig her også fortiden :-/ har en syk tre åring som hoster seg gjennom natten. Får bare ikke sove når jeg hører han hoste og styre. Sovnet litt før kl seks idag tidlig og kl halv åtte var treåringen klar for og stå opp. *tommelopp*

Sover dårlig her også fortiden :-/ har en syk tre åring som hoster seg gjennom natten. Får bare ikke sove når jeg hører han hoste og styre. Sovnet litt før kl seks idag tidlig og kl halv åtte var treåringen klar for og stå opp. *tommelopp*
Her er det heldigvis faren som ordner alt om morgenen, så da de kom seg ut av huset fikk jeg en time ekstra på øyet:-) Får nok ikke mye søvn i ettermiddag likevel, for jordmor mente jeg måtte ta blodprøve siden jeg ikke har tatt siden uke 12:-P Men, men.. Kanskje jeg sover ekstra godt i natt da;-)

God bedring til gutten din:-)

Her er det heldigvis faren som ordner alt om morgenen, så da de kom seg ut av huset fikk jeg en time ekstra på øyet:) Får nok ikke mye søvn i ettermiddag likevel, for jordmor mente jeg måtte ta blodprøve siden jeg ikke har tatt siden uke 12:p Men, men.. Kanskje jeg sover ekstra godt i natt da;-)

God bedring til gutten din:)

Får virkelig håpe du får sove bedre i natt da!!

Jeg har heller ikke tatt blodprøver siden uke 12, men jordmor nevnte ingenting forrie uke... Men skal dit igjen om en time da, så blir spennende å høre hva hun sier i dag :) Hvordan gikk det ellers til jordmora da? sto alt bra til? :)

Får virkelig håpe du får sove bedre i natt da!!

Jeg har heller ikke tatt blodprøver siden uke 12, men jordmor nevnte ingenting forrie uke... Men skal dit igjen om en time da, så blir spennende å høre hva hun sier i dag :) Hvordan gikk det ellers til jordmora da? sto alt bra til? :)
Ja, håper det.. Hvis ikke har jeg egentlig ingen planer i morgen, så da kan jeg sove noen timer på dagen også:-)

Ellers var alt bra:-) Mindre ødem enn sist, hodeleie, ikke festet (men storesøster festet seg ikke før etter uke 40, så jeg har ingen tro på at hun her gjør det heller), fin hjerterytme, blodprøven og urinprøve var perfekt:-) Sf-målet har flatet ut litt, men det er jo vanlig sånn mot slutten.. Egentlig har det vært et perfekt svangerskap sånn sett, alle målinger har vært bra hele veien, så får man bare tåle halsbrann og bekkenløsning og andre ting som ikke går direkte på babyen ;-)

Fikk også sagt fra at jeg har regnet på termin og tatt hensyn til hvor lenge egg og sæd overlever, når vi hadde samleie og når jeg hadde eggløsning, så om det blir overtid får jeg overtidskontroll etter den terminen jeg mener er riktig:-) Var jo to dager etter unnfangelsen jeg fikk bekkenløsning om man bruker sykehuset sin termin, og det virket litt søkt... Godt at jordmor hører på meg:-)

Ja, håper det.. Hvis ikke har jeg egentlig ingen planer i morgen, så da kan jeg sove noen timer på dagen også:)

Ellers var alt bra:) Mindre ødem enn sist, hodeleie, ikke festet (men storesøster festet seg ikke før etter uke 40, så jeg har ingen tro på at hun her gjør det heller), fin hjerterytme, blodprøven og urinprøve var perfekt:) Sf-målet har flatet ut litt, men det er jo vanlig sånn mot slutten.. Egentlig har det vært et perfekt svangerskap sånn sett, alle målinger har vært bra hele veien, så får man bare tåle halsbrann og bekkenløsning og andre ting som ikke går direkte på babyen ;-)

Fikk også sagt fra at jeg har regnet på termin og tatt hensyn til hvor lenge egg og sæd overlever, når vi hadde samleie og når jeg hadde eggløsning, så om det blir overtid får jeg overtidskontroll etter den terminen jeg mener er riktig:) Var jo to dager etter unnfangelsen jeg fikk bekkenløsning om man bruker sykehuset sin termin, og det virket litt søkt... Godt at jordmor hører på meg:)

Så bra at alt er fint da :) Og helt supert at jordmor hører på deg ang termin, så slipper du å bekymre deg for at overtida blir veldig lang! Er jo litt skummelt med den der overtida også, hvis det blir for lenge...

Så godt at alt var bra, og at jordmor hørte på deg angående termin og overtid. :)

BVforum via HTC

Her er det heldigvis faren som ordner alt om morgenen, så da de kom seg ut av huset fikk jeg en time ekstra på øyet:-) Får nok ikke mye søvn i ettermiddag likevel, for jordmor mente jeg måtte ta blodprøve siden jeg ikke har tatt siden uke 12:-P Men, men.. Kanskje jeg sover ekstra godt i natt da;-)

God bedring til gutten din:-)

Takk for det :-) mannen reiser så tidlig på jobb her at det er jeg som må ordne med mini.

Så bra at alt er fint da :) Og helt supert at jordmor hører på deg ang termin, så slipper du å bekymre deg for at overtida blir veldig lang! Er jo litt skummelt med den der overtida også, hvis det blir for lenge...
Ja, to stykker i den lille bygda vår som jeg vet om som har mistet fordi de har gått for langt over, så det er min store skrekk.. Bare håper det starter av seg selv så jeg ikke trenger å krangle med sykehuset.. Forstod det på dem at de ikke syntes 6 dager var så mye, men skal man settes i gang innen 14 dager og det da blir 20 er det faktisk ganske mye.. Godt å ha jordmor på min side da, så det ikke blir lille meg mot store sykehuset...

Takk for det :-) mannen reiser så tidlig på jobb her at det er jeg som må ordne med mini.
Det tror jeg ikke jeg hadde orket nå med den formen jeg er i, men man orker vel det man må:-P

Ja, to stykker i den lille bygda vår som jeg vet om som har mistet fordi de har gått for langt over, så det er min store skrekk.. Bare håper det starter av seg selv så jeg ikke trenger å krangle med sykehuset.. Forstod det på dem at de ikke syntes 6 dager var så mye, men skal man settes i gang innen 14 dager og det da blir 20 er det faktisk ganske mye.. Godt å ha jordmor på min side da, så det ikke blir lille meg mot store sykehuset...

Greit å ha støtte i ryggen mot de "store" ja, ikke alltid like enkelt å vinne frem!

Gurimalla så slitsomt!! Ille nok er det ha å et barn som er syk, verre er det når man selv er det i tillegg OG er gravid! Minsten her også har vært dårlig den siste halv annen måneden, nå hoster han til han brekker seg. Spørs vel om vi ikke tar en ny tur til legen :-P

Halsbrann har jeg skikkelig om dagen også, MEN i natt så har jeg ikke merket noe!! :) De nettene det er verst føler jeg at jeg skal kaste opp når som helst..

Gurimalla så slitsomt!! Ille nok er det ha å et barn som er syk, verre er det når man selv er det i tillegg OG er gravid! Minsten her også har vært dårlig den siste halv annen måneden, nå hoster han til han brekker seg. Spørs vel om vi ikke tar en ny tur til legen :-P

Halsbrann har jeg skikkelig om dagen også, MEN i natt så har jeg ikke merket noe!! :) De nettene det er verst føler jeg at jeg skal kaste opp når som helst..
Ja, ikke noe gøy.. Men prøver å se det positive - da er vi friske til babyen kommer så vi ikke står i fare for å smitte henne:-)

God bedring til gutten din<3

Back
Topp