Driti meg ut med sprayen?!?!?!?

LBB

Flørter med forumet
Seriøst..... Har gått på sprayen noe over en uke nå og da jeg tar den har jeg liksom bare sprayet og lent hodet tilbake... ikke snufset liksom!! Fikk høre i går at jeg må snufse.... Tenk om det ikke funker!?!?! Blir helt desperat jeg... MEN, snufset de to siste gangene, og "føles# ikke noe anderledes liksom... Fått den samme "brusingen" i nesen og sånn.... Og jeg har jo bivirkninger så det holder!!!

Men.... Blir litt nervøs....

Tror ikke det er noe problem, det trekker seg inn alikevel. Det går nok bra skal du se [:D]

Troro du???
Åhh... Blir så lettet da folk sier det...
Jeg snakket med ei å går som har prøvd flere ganger, og hun sa hun trodde jeg kunne ta det med ro.... Men alltid godt å få bekreftelse fra fler[;)]

Blir kanskje litt paranoid i denne tiden...

Så lenge det ikke ha rent ut igjen så har det nok gått bra[;)]

Ingenting som har rent ut igjen, så da velger jeg å ta livet med ro jeg

Eg sprayet og bare nese, snuffset aldri etter at eg tok den[8|]
Men sitte med den herlige guttebassen nå da[:)]

Så slapp av du[:)] Det e det som e det viktigste oppi det hele

ååååå.... ghratulerer med gutt:)
Så koselig å høre at det gikk bra[:)] (Og at det ikke bare er jeg som klarer å gjøre "feil") he he

Er nok ikke noe problem, for har nok kommet inn noe i slimhinnene for det. Men du kan jo ringe sykehuset for sikkerhets skyld. Men du skal jo snart få en blødning pga sprayen. Og får du den så er det jo bevis på at ting går som det skal[;)]

OKej.... Er det sånn at alle får denne blødningen? Når ca kommer den? Og har man på en måte "mensensmerter" da den kommer??? Mange spørsmål på en gang:)

ORIGINAL: LBB

OKej.... Er det sånn at alle får denne blødningen? Når ca kommer den? Og har man på en måte "mensensmerter" da den kommer??? Mange spørsmål på en gang:)

Alle skal ha den blødningen ja. Viser at kroppen er nedregulert som tuttien skriver.. Husker ikke helt når jeg fikk den.. Etter halvannen til to uker kanskje... Jeg hadde ikke noen smerter. Er ikke vanlig mens tror jeg.. Og var kun litt blod i noen dager. Men er variert fra person til person ang vondthet og mengde sikkert....

Back
Topp