dritflaut...

morfor2

Glad i forumet
I dag i lunsjen (selvfølgelig) kom det for første gang blank væske ut av ene brystet mitt... Selvfølgelig med hele kontorbygget som vitne...

Hadde på meg en grå bomullsgenser som lyste våt flekk midt på puppen, jeg fikk en kommentar fra en kollega om at "du har noe der" og pekte... Jeg trodde jeg skulle dø.. 

Min mann sa bare at "puppene dine virker no som de skal"...

Hvorfor skjer ikke disse tingene hjemme? Bare spør...[:D]

HeHe.... [:D]

å! så utrolig pinlig! dette er min store skrekk!

Gud kor pinlig!! Men ja i det minste er alt i orden med deg

Hehe, så flaut! Litt morsomt da.. Det kan du jo le av i fremtiden! Kanskje begynne å få med innlegg allerede nå?? [;)]

uff, så flaut [:-]
Men det er jo godt å vite at produksjonen er i gang alt [:)]

Jeg lakk litt på søndagsmorgen, og var i butikken på mandag og kjøpte ammeinnlegg som jeg har liggende i sekken min... så i tilfelle jeg skal begynne å lekke på jobben, så er det ikke så lang vei til innleggenen [:D]

Hehe. Det er typisk, men ganske normalt. Det er vel bare deg som syntes det var flaut. Når babyen kommer er vi lite flaue... da bretter vi puppene fram. hehe da er melkeflekker glemt

Oj, det var noe å tenke på.... Må kanskje være foreberedt på at det kan skje en dag her også. Vi går med hvite frakker på jobb, så det vil jo mildt sagt synes da...

hehe:-) må bare le litt.. er vel typisk at slikt skjer da en aller minst ønsker det:-)

hehe, var komisk å lese dette!!![:D]

Tok det lang tid før du ble gravid? Jeg er pp..

ORIGINAL: Jentepus

Tok det lang tid før du ble gravid? Jeg er pp..

Etter min førstefødte fikk jeg satt inn spiral (ikke hormon), den tok jeg ut i august og jeg ble da gravid samme måned, altså på første "forsøk". Todde det ikke skulle gå så rast, men det gjorde det altså[:D]

Mulig jeg ikke har følgt med i timen, men hva er pp? Jeg er ikke så kjent med disse forkortelsene.... 

Back
Topp