drita lei av å vere sistemann...

Bebibooms

Gift med forumet
i flokken vår med eit annet etternavn, vi skulle jo gifte oss, så da skulle jeg ta navnet hans, så, derfor fikk Marcus bare hans etternavn... og Anton skal ha d samme... [:)] så... da står jeg der, som en "løsmor" (tenker d ser sånn ut på navneskiltet....) haha.. så... i dag har jeg levert navneendrings skjema... så nå blir vi alle sammen FAMILIEN OUSDAL [:D]

er jo registrerte partnere så...[:D] syns d blir mer komplett nå...[:D][:)]

Skjønner definitivt greia der... Grattis med familienavnet, da!

Her er jeg den eneste med mitt etternavn også. Ida har fått begge Stians etternavn, siden jeg synes det klinger så fint sammen, og han synes mitt etternavn ikke passer særlig godt sammen med hans etternavn.

Jeg heter Svensson og de andre heter Mørch Aaen. Jeg kunne aldri ha kvittet meg med etternavnet mitt, men vurderte/vurderer å ta Aaen i tillegg om det blir noe giftemål her... Blir i så fall Svensson Aaen, noe Stian synes er veldig hakkete[&:] Hans flotte forslag er Svensaaen... Hjelpes! Kjenner at det gnager pittelitt å "stå utenfor" på denne måten[&o]

ORIGINAL: Medusa_83

Skjønner definitivt greia der... Grattis med familienavnet, da!

Her er jeg den eneste med mitt etternavn også. Ida har fått begge Stians etternavn, siden jeg synes det klinger så fint sammen, og han synes mitt etternavn ikke passer særlig godt sammen med hans etternavn.

Jeg heter Svensson og de andre heter Mørch Aaen. Jeg kunne aldri ha kvittet meg med etternavnet mitt, men vurderte/vurderer å ta Aaen i tillegg om det blir noe giftemål her... Blir i så fall Svensson Aaen, noe Stian synes er veldig hakkete[&:] Hans flotte forslag er Svensaaen... Hjelpes! Kjenner at det gnager pittelitt å "stå utenfor" på denne måten[&o]

ja, akkurat d jeg og følte... som om jeg var utenfor....[8|][&o] så derfor dette valget, han var selvfølgelig veldig enig... jeg ble fornøyd og han slapp å gifte seg... hehe...[:)] 

Jeg het Johansen fra før... følte ikke det navnet er d store tapet... så hans navn var fint for min del..[:D] føler meg mer hjemme hos dem enn hos "johansen klanen"..[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

sånn er det veldig greit å være islandsk - slipper den der etternavnsgreien[8D]

Men mine jenter har faren sitt slektsnavn da...[;)]

jeg er veldig glad for å hente det samme som min mann og Felix. Føler at vi er en skikkelig komplett familie da. (uansett hvor teit det høres ut[;)])

Jeg har fortsatt ikke tatt mannens navn..... Har planer om å gjøre det, men har ikke helt vent meg til tanken... Føler meg ikke utenfor selv om, men nå har jentene begge våre etternavn da [:)]

ååå.. det vil jeg også!

kanskje jeg må foreslå det for min kjære..

Når man har vanlige "sen"-navn, så skjønner jeg godt at man bytter! Jeg gjorde det da jeg het andersen og han noe mer spesielt!

Men hvis jeg hadde hatt ett spesielt etternavn, da hadde jeg aldri byttet! [;)]

med oss er det slik at jeg har ett navn som 2000 heter og han har ett navn som 38 heter. 

ORIGINAL: Vand

Når man har vanlige "sen"-navn, så skjønner jeg godt at man bytter! Jeg gjorde det da jeg het andersen og han noe mer spesielt!

Men Anker da? Jeg trodde det var etternavn[8D] trodde du hadde to etternavn jeg[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Vand

Men Anker da? Jeg trodde det var etternavn[8D] trodde du hadde to etternavn jeg[8D]

nå har jeg svart deg! [;)]

Back
Topp