drit mannfolk!!!!!!!!!!!!

cassie og leanna mam

Gift med forumet
[:@]nå er jeg sint,lei meg å iritert alt på en gagn.vet ikke hva jeg skal føle..dagen min begynte kjempe bra,jeg å ho lille har vært ute å kpza oss i go være.å hat en knal dag..så kom gubben hjem å sekunde etter at ha nkom inn døra ble min dag ødlakt..han ble gør iritert å egen for at jeg ikke hade laga midag til han kom hjem..enda han vet at det er han sin feil for han viste at jeg ikke har vært å handla siden at han sa vi skule flyte ut i campingvogna for sommeren i dag(det var det han sa te me når jeg ringte ha npå jobben i går)når han kom hjem i går sa han at det ikke ble noe før torsdag eller fredag,å da sa jeg til han at det var greit.ringte han på jobben i dag å sa at han måte handle me seg noe mat hjem..for jeg hadde ikke noe å lage til midag.vis han ikke vile ha pannekaker.når han kom hjem hadde han ikke handla[:@]han sa han ikke orka å kjøre inn om for di han var såååå sliten[:@]så ente med at jeg fikk mase kjeft av han å han gjik å la seg på sofan..prøvde å snake til han men da lå han å opførte seg som en sipen unge...å han ble jo enda mer pøden når jeg sa at jeg ikke orka å sykle ned te butiken(har ikke mye luft i deke å må opp en himla brat å tung bake)å i tileg er jeg sliten å uplakt å begyner let å grine noen dager bare for små ting..å det vet han at jeg er kjempe sliten..men hjelpe til me noe det kan han ikke..jeg går hjemme vær dag med ho lille,huse altid slika,altid har han reine klær selom han aldri leger di på vaskerome..jeg gjør alt for han.finner frem klær til ha nnår han skal på jobb..men alika vel er han bare sur å egen..han er veldig son til å true med at han for eks skal flyte ut i vogna eller at ha nskal reise fra meg å lage masse helvete for meg.men det gider ikke jeg bry meg om for vet han ikke mener det...prøvde å fortele han i stad at andre folk som jobber kan stoper jo å handle vis di må..når jeg  sa det gjik han å la seg..i dag på moran klika han totalt for di at cassy skreik(ho fikk ikke vilja si)5min eter på kom han å sa unskyld jentene mine jeg er gla i dere..må lege til at han er biopolar å at han har vært sløv med medesiner i det siste(han er det når jeg ikke paser på han/miner han på det)enda han vet at han blir helt teit uten medesiner å at humør svingningene hans smiter over på cassy å meg..fikk knud i han medesiner i dag på moran..men han må ta di vær dag skal di være noe hjelp i..lurer lit på om han er i en deprisiv periode ser tegna,men kan å være for di han ikke har tat medesiner på 1uke[:@]
nå er jeg så sliten at jeg bare vil grine..hadde håpa vi kunne flyta ut i mora men ser jo ikke son ut..ute på campinga er bestefaren å tanten å onkelen te cassy så der ka njeg få avlastning plus at deter mye fri område der ute..å der ute kan jeg ladde bateria å sliper å være red for at mora te guben plutsli kan komme på besøk.sliper masete telefoner..
sorry for at dete ble langt..måte bare få ut lit tanker.eksbloderer snar i hode mit...

hørtes ut som en bortskjemt mann som lære seg å ta medisinene sine![8|]

håper dere får reist til vogna da så du får slappa litt av.[8|]

ja han er drit borskjemt mora hans har syd di putene under armene hans hel live å gjør det enda[:@]ho har ødlakt ha npå mange måter psykisk..å ho sier han ikker syk å ike trenger medesiner å deter min feil at han fik diagnosen biopolar[:@]blææææ..ja håper å at vi kommer ut i vogna.eneste som gjenstår er å få henta møblene å ta ut kjøleskape her fra å det er jo derfor jeg ikke har gida å fylle opp kjøleskape siden maten blir jo sur siden kjleskape må stå noen timer før vi seter det i..vi har brød å påleg å allt..men brød kunne han jo ikke ha..hadde det vært op te han så hadde han forlangt midag 3 ganger om dagen..hadde jo laga panekaker i dag..men det kunne han ikke ha..

ORIGINAL: Mrs.Black

fydda dumme dumme mannen din![:'(]

vet du, kan ikke bare DU og Cassy flytte ut i vogna da?? så gidder du ikke pakke noe av han sitt.. så kan han sitte hjemme å være sur/pøden/og depresiv.. er for teit at det skal gå ut over deg OG DATTERA hans.. stakkars lida..
Bare ta å si at han får skjerpe seg og oppføre seg som en mann og gå å lage middagen sin selv. ER jo måte på hvor mye du skal klare å gjøre på en dag!!

mitt mannfolk er å litt sånn her til tider.. er som oftes når han har mye å gjøre på jobb og er lite hjemme.. men går jo ann å oppføre seg selv om man er sliten, DU er jo sliten du å.. men du tar jo ikke å skriker ut over alle andre fordi om??[8|]

og sånn med kjøleskap å sånn, du kan vell få hjelp av noen andre til å flytte ut i vogna?? hadde bare flyttet ut der jeg, så sier du at han bare kan sitte der å være bortskjemt!![;)]

ja har tenkt tanken på å flyte ut i vogna.men møblene står hos sviger far å kona hans å di er ike hjeme å har ikke lapen e da å svigerina mi har ikke bil me henger feste så får ikke gjort noe uten han sin bil..er faren hans som driver campinga(men han er så gla i meg da å gjør alt for me å cassy.håper han tar guben min et tak når han kommer hjem)nei han kan ikke bare oppføre seg son som han gjør å stå å skrike te me eller ho lille..men han har ikke selv insikt.han har aldri fåt ansvarfølelse å vet ike hvordan man tar hensyn,mora hans lærte ha naldri det,ho bare lot ha nfå vilja si bestandig..er en grun til at ho ikke får passe cassy...ja jeger kjempe sliten har bare lyst te å gå inn på rome å stå å skrikete han å holde på son som han gjør..men gider ikke synke ned til hans nivå å desuten så må en av oss være voksne..å vet at det nyter ike å snake rolig til h nhelr nå..gider ikke å komme krypene te han..han får kommete me når han er ferdig me å furte..

er så gla for at jeg hardere her inne til å få ut all frustrasjon å tanker...liker me så godt her inne å lære jo mye nyt å er greit å dele er faringer ang barn å son..

UUUUUUUAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!

MÅTTE BARE FÅ DET UT!!

MANNFOLK ÅSSÅ

Kanskje på tide at mannen blir voksen og tar litt egenansvar spør du meg[:@] Makan til oppførsel[:@][:@]

jeg lurer på hva biopolar betyr?

ORIGINAL: maritaH

ORIGINAL: Mrs.Black

ORIGINAL: Smulen

jeg lurer på hva biopolar betyr?

me 2

Et nytt felles ord for beslektede lidelser av manisk depresjon...

det er helt riktig

Stakkars deg - du kan jammen ikke ha det enkelt bestandig! Han bør iallefall få et ultimatum om å ta medisiner slik jeg ser det. Hvis du/dere opplever en forverring av hans tilstand når han ikketar medisiner bør dere kunne kreve at han tar ansvar og følger opp behandling!!

Huff, finn deg iallefall ikke i dårlig behandling, verken for din del eller datteren sin del. En bipolar lidelse er iallefall ingen unnskyldning for å oppføre seg dårlig - alle har et valg!

Trøsteklem til deg!!!!!!!

næmen nå har ha nståt opp av senga e ser fortsat pøden ut men nå reiste han ned på butike nå handla..han forsto vel at jeg hade ret å at det var han sin feil at ha nikke fik midag i dag så lenge han sa han sa at ha nskule handle..men snaker fortsat ikketil me da.så e gider ike snake med han helr[;)]han skal få det første orde å vise at ha nbryr seg å angrer..så nå håper jeg at jeg kommer meg ut i vogna i løpa helga så jeg kan slape av lit å samle krefterå koze meg masse i skogen med ho lille..å vis han ikke blir bedre en det ha ner nå så reiser jeg bare hjem hit i gjen så kan han site der ute allene...men vet enda ikke om ellr når han kjører ut møblene(han har npkel til huse te sviger far)men om en liten stunf nå så kommer han å sier unskyld han må bare furte ferdig..å da gjør ha nalt jeg ber han om etter på så fort ha ninser at ha nhar vær en stor tosk!!!
må bare si at ha ner verdens snileste når han tar medesiner å har god peride.når man er manisk deprisiv svinger di mere opp å ned en vi andre som ikke har den diagnosen.å medesiner gjør at svingningen ikke blir så store(jevner di ut mot#normalen#nesten)men selom man er medisinert kan man få ned turer men ikke då lange som di hadde vært uten  medesiner..jeg ser let når han forandrer sinstemning i være måte/gå måten hans.men når han ikke er medidinert son som nå så er det vanskelig å se om han er deprisiv elelr om deter pgr av medesiner.
når man er manisk så er man ofte hypre,høyt opp,føler seg som konger(vet alt kan alt) er man depresiv så er man depa,ser mørkt på ting,alt er ork,gir let opp.tro man ikke klare noe.
son nå har jeg prøvd å forklare på en enkel måte hva biopolar er(manisk depresiv lidelse)til dere som lurte på det[:D]har lest mye om det di siste åra..kunne siket skrivd en hel bok om det å mine erfaringer..

ORIGINAL: Kurtine

Stakkars deg - du kan jammen ikke ha det enkelt bestandig! Han bør iallefall få et ultimatum om å ta medisiner slik jeg ser det. Hvis du/dere opplever en forverring av hans tilstand når han ikketar medisiner bør dere kunne kreve at han tar ansvar og følger opp behandling!!

Huff, finn deg iallefall ikke i dårlig behandling, verken for din del eller datteren sin del. En bipolar lidelse er iallefall ingen unnskyldning for å oppføre seg dårlig - alle har et valg!

Trøsteklem til deg!!!!!!!

ha nhar fåt det ultumatiume å jeg reiste en gang han ikke tok medesiner som han hadde låft å da tok det ikke lang tid før jeg fik tlf om at ha nangra.nei det er ikke noe n unskyldnin å ha biopolar for han vet at han må ta medesiner for å være ra.å ha nhar et valg..
takk fortrøste klemmen...

ORIGINAL: maritaH

Nå veit ikke jeg hva slags medisiner mannen din tar, men har en venninne som har biopolar og tar medisiner litt til og fra. Bivirkningene av disse, synes hun, er så følelsesdrepende. Hun får ikke noen opp/ned- turer, føler ikke lykke eller sorg, allt blir så grått, synes hun. Derfor slutter hun i perioder, vil føle at hun lever og har følelser. Men etter en tid så er hun "på kjøret" igjen og ny runde med medisiner...

Synes at mannen din skal ta en tur til legen og forklare hvordan han/dere har det og kanskje prøve ut noen andre medisiner..hvis han vil at dere skal ha det bra, forplikter han å gjøre noe med det.

Sender deg mange trøsteklemmer og lykke til!! Stå på jente!

min merker at han blir bedre av medesiner.men når han er bra/føler seg bra så sluter han medesiner siden han tro han er "frisk"han går på to forskjelige typer medesiner.di funker bra..men han skjøner ikke altid at han ikke må slute..han har lege skrek.men han har kommi seg til legen når jeg har tuppa han i ræva..jeg gir meg ikke står på e..har ful støta i kona tesviger far.faren han sis er å biopolar

huff teite mann[:'(]
*hvordan i alledager hadde han ville klart seg uten deg tro*[8|]
nei den mannen trenger en liten lekse om at han ikke kan få alt på sølvfat!
håper du kan ta jenta di med og reise du da.
stor klem!

Back
Topp