cassie og leanna mam
Gift med forumet
[:@]nå er jeg sint,lei meg å iritert alt på en gagn.vet ikke hva jeg skal føle..dagen min begynte kjempe bra,jeg å ho lille har vært ute å kpza oss i go være.å hat en knal dag..så kom gubben hjem å sekunde etter at ha nkom inn døra ble min dag ødlakt..han ble gør iritert å egen for at jeg ikke hade laga midag til han kom hjem..enda han vet at det er han sin feil for han viste at jeg ikke har vært å handla siden at han sa vi skule flyte ut i campingvogna for sommeren i dag(det var det han sa te me når jeg ringte ha npå jobben i går)når han kom hjem i går sa han at det ikke ble noe før torsdag eller fredag,å da sa jeg til han at det var greit.ringte han på jobben i dag å sa at han måte handle me seg noe mat hjem..for jeg hadde ikke noe å lage til midag.vis han ikke vile ha pannekaker.når han kom hjem hadde han ikke handla[:@]han sa han ikke orka å kjøre inn om for di han var såååå sliten[:@]så ente med at jeg fikk mase kjeft av han å han gjik å la seg på sofan..prøvde å snake til han men da lå han å opførte seg som en sipen unge...å han ble jo enda mer pøden når jeg sa at jeg ikke orka å sykle ned te butiken(har ikke mye luft i deke å må opp en himla brat å tung bake)å i tileg er jeg sliten å uplakt å begyner let å grine noen dager bare for små ting..å det vet han at jeg er kjempe sliten..men hjelpe til me noe det kan han ikke..jeg går hjemme vær dag med ho lille,huse altid slika,altid har han reine klær selom han aldri leger di på vaskerome..jeg gjør alt for han.finner frem klær til ha nnår han skal på jobb..men alika vel er han bare sur å egen..han er veldig son til å true med at han for eks skal flyte ut i vogna eller at ha nskal reise fra meg å lage masse helvete for meg.men det gider ikke jeg bry meg om for vet han ikke mener det...prøvde å fortele han i stad at andre folk som jobber kan stoper jo å handle vis di må..når jeg sa det gjik han å la seg..i dag på moran klika han totalt for di at cassy skreik(ho fikk ikke vilja si)5min eter på kom han å sa unskyld jentene mine jeg er gla i dere..må lege til at han er biopolar å at han har vært sløv med medesiner i det siste(han er det når jeg ikke paser på han/miner han på det)enda han vet at han blir helt teit uten medesiner å at humør svingningene hans smiter over på cassy å meg..fikk knud i han medesiner i dag på moran..men han må ta di vær dag skal di være noe hjelp i..lurer lit på om han er i en deprisiv periode ser tegna,men kan å være for di han ikke har tat medesiner på 1uke[:@]
nå er jeg så sliten at jeg bare vil grine..hadde håpa vi kunne flyta ut i mora men ser jo ikke son ut..ute på campinga er bestefaren å tanten å onkelen te cassy så der ka njeg få avlastning plus at deter mye fri område der ute..å der ute kan jeg ladde bateria å sliper å være red for at mora te guben plutsli kan komme på besøk.sliper masete telefoner..
sorry for at dete ble langt..måte bare få ut lit tanker.eksbloderer snar i hode mit...
nå er jeg så sliten at jeg bare vil grine..hadde håpa vi kunne flyta ut i mora men ser jo ikke son ut..ute på campinga er bestefaren å tanten å onkelen te cassy så der ka njeg få avlastning plus at deter mye fri område der ute..å der ute kan jeg ladde bateria å sliper å være red for at mora te guben plutsli kan komme på besøk.sliper masete telefoner..
sorry for at dete ble langt..måte bare få ut lit tanker.eksbloderer snar i hode mit...