• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Drit i janteloven!

Nnem skrev:

håper85 skrev:

Gullungene til E! skrev:

Nnem skrev:
Haha, vet ikke om jeg gidder å gå i detaljer, men er en sykepleie prosedyre.

Hvilken prosedyre? *spl.student*

Jeg er rågod til å misforstå ting!

Er med på denne er sykepleier student?

Men jeg er flink til å trykke ned meg selv, litt dårlig selvtillitt.. Men ellers så vet jeg at jeg er kreativ :)

Kateterisere

Hehe, tenkte å foreslå det som spøk, men ser du har svart
Men altså, fra spøk til alvor, det er sikkert mange som setter pris på dine evner da:)

jeg er flink til å komme presis ,til alt mulig ting.Og flink til å rydde!!

Jeg er god på foreldresamarbeid.
Pedleder i bhg

Merk at her skulle vi alle komme med noe positivt om oss selv, og over halvparten bare fjaser det bort med ting som egentlig er negative.

Vanskelig det, å si noe positivt om seg selv med et alvorlig ansikt, og kjenne at man mener det. 

toneany skrev:
Merk at her skulle vi alle komme med noe positivt om oss selv, og over halvparten bare fjaser det bort med ting som egentlig er negative.

Vanskelig det, å si noe positivt om seg selv med et alvorlig ansikt, og kjenne at man mener det. 

Det er virkelig vanskelig faktisk. Er virkelig janteloven så inngrodd i oss? Jeg kjenner at det faktisk er godt å si høyt at jeg er god på noe. Ikke dermed sagt at jeg er bedre enn andre, men god.

*lykkeligst* skrev:

toneany skrev:

Det er virkelig vanskelig faktisk. Er virkelig janteloven så inngrodd i oss? Jeg kjenner at det faktisk er godt å si høyt at jeg er god på noe. Ikke dermed sagt at jeg er bedre enn andre, men god.

For meg er det ikke vanskelig å si at jeg er god fordi jeg er redd for å skryte, men rett og slett fordi jeg er redd for å si noe som jeg motbeviser i neste øyeblikk:P

Feks hvis jeg sa jeg er empatisk, og deretter være den uempatiske hurpa (som jeg kanskje virker noen ganger) i neste tråd... :P

Tøsa! skrev:

*lykkeligst* skrev:

toneany skrev:

For meg er det ikke vanskelig å si at jeg er god fordi jeg er redd for å skryte, men rett og slett fordi jeg er redd for å si noe som jeg motbeviser i neste øyeblikk:P

Feks hvis jeg sa jeg er empatisk, og deretter være den uempatiske hurpa (som jeg kanskje virker noen ganger) i neste tråd... :P

Men det er jo akkurat det jeg mener. Du anerkjenner ikke dine egne styrker på grunn av en overordnet frykt over å bli tatt som hykler eller løgner, eller evt. innbilsk, og dermed har du altså ikke helt troa selv.

Og dette er en sånn utrolig typisk jenteting. Gutter skryter fælt av seg selv, er best til ditt og datt, har en helt annen holdning til sine egne evner. Jenter derimot hakker på seg selv, selv om de skryter av venninnene i det minste. :p

æ e' RÅ på svømmeopplæring!

..og heller ikke så værst i å motivere og organisere :)

Å lage mat og å huske tall/koder/mobilnr

toneany skrev:

Tøsa! skrev:

*lykkeligst* skrev:

toneany skrev:

Men det er jo akkurat det jeg mener. Du anerkjenner ikke dine egne styrker på grunn av en overordnet frykt over å bli tatt som hykler eller løgner, eller evt. innbilsk, og dermed har du altså ikke helt troa selv.

Og dette er en sånn utrolig typisk jenteting. Gutter skryter fælt av seg selv, er best til ditt og datt, har en helt annen holdning til sine egne evner. Jenter derimot hakker på seg selv, selv om de skryter av venninnene i det minste. :p

Må si meg enig med toneany her.
Det er jo mulig å være god i noe selv om man ikke er det heeeeele tiden, men jeg tror det er bra (og viktig) å tørre å stå frem og si at man er god til noe.

Jeg syns selv jeg er knallgod på å synge faktisk, men det vil ikke si at jeg er knallflink hver gang jeg åpner kjeften. Det hender faktisk jeg klinker til med noen skikkelig falske strofer
For meg er ikke det å være god i noe å alltid gjøre den tingen bra, men at man som oftest gjør akkurat den tingen bra.
Ingen er perfekte hele tiden vettu

LittleMonkey skrev:
Jeg lager veldig gode ovnsbakte poteter :p

Også har jeg en helt utrolig tålmodighet... Aner ikke hvor den kommer fra, men jeg synes selv jeg er helt utrolig tålmodig.
Og tilpasningsdyktig...

Og, og og.. Neida, nok skryt for i dag 

Jeg kan lese mennesker godt.. så godt at jeg noen ganger kan gjette fødselsdato..så godt at jeg vet hvem jeg må holde meg unna uansett hvor hyggelig personen måtte vært.. hatt mange opplevelser med dette. Nesten litt skremmende til tider.... Har sterk intuisjon, magefølesle.

Jeg er også flink til å synge (tror jeg)
Derfor kommer jeg aldri til å synge for noen andre enn meg selv, i tilfelle jeg tar skammelig feil.
Har sett mange skrekkeksempler på at man tror man er god til å synge, men så suger man ræv

Så jeg holder det for meg selv i den tro og overbevisning om at jeg er flink!

Back
Topp