DRIT GUBBE

cassie og leanna mam

Gift med forumet
ÅÅÅÅÅÅÅ føler det koker nå.guben ringte hjem i 3 tiden å sa at han hadde kjørt i ræva på en ana bil å at vår bil er helt krøla i fronten[:@][:@][:@]det gjik bra me han da..men blir iritert for di at på tirsdag så kjørte han på en stube som bulka kanalen å han viste det var stube der..å flere ganger vi har vært ute å kjørt har han siti i sine egen tanker virker det som..er bare skjele gla for at jeg å gulle ikke var med i bilen i dag.guben fik lit vont i naken.tenk på den lille naken te gulle da..ho hadde jo sikert fåt en sleng ho å..å i tileg så har vi ikke rå til å kjøpe ny bil helr...men nå kunne han kanskje byte den kræsja bilen å 2000kr i melm å få en an bil men deter sikert noe skrap eller noe man må koste på mye å han som guen kan kjøpe bil av er drit kvalm å en "kjeltring"[:@]lokter vont gjør han fyren å[:'(][:'(]men onkelen min skal selge en bra bil til 10000 å da kunne vi betale 2000i mnd ås deter 5 avdrag så er vi ferdige.å jeg vile jo heler kjøpe bil av onkel som jeg vet er bra å som onkel har kosta på en del..i stede for å kjøpe den bilen av han fyren.greit at deter bili men blir jo ikke bili lengda vis man må koste på den mye å den må godkjenes om 2mnd.gudene vet hva di finner da..
at han kræsja var s¨å iriterenes for han burde jo set at det stopa en stor pajero foran han vel...han klager på kvinfolk bak rate[:@][:@]men han er jo ikke bedre selv er jo bare 3 bilen hab har vraka siden han fik lapen for ca 7 år siden[:@][:@]å er ikke lenge siden han skjørte på skrå ut mot autoværne for han sat i sin egne verding.men han var langt fra autoværne men jeg ble red for det..å han er gasnke stor å kraftig å blod tryke er siker ikke bra heler..syns jo det er rart ha nplutsli dter ut å havner i sin egne verden[&:]er sint nå..men ble lit red når han ringte å for e kunne jo ikke vite om han hadde me seg noen i bilen elelr om det var alvorlig skade i den andre bilen.noe det ikke var..gor jeg vet at guben kjører svin når ikke jeg å ho lille er med..[:@][:@]rart han ikke har mista lapen.purken kom helr ikke til stede i dag når han kræsja for di ringte ikke poletie..men var vel kanskje ikke nødvendig når det ikke var person skade..

ORIGINAL: mamma_1. time

er enige med deg... ville heller kjøpy bilen av onkelen din enn den av kompisen te gubben din...

bra du er enig med meg[;)]tro egentlig ikke han fyren er en kompis helr er bare en fyr han møte en gnag han handla bil,min gube handla mye bil i perider ser u..driver

har netop sakt hva jeg mente om hele greia på telefon til han..å kjefta lit..ba han å om å pele seg hjem så fort onkelen hans kunne kjøre han hjem vis han ikke "kjøper"seg noen bil i dag..sa at kaffe kan han drike hjemme å og gjøre når han blir gammel å grå[;)]deteeneste onkelen hans gjør nå på kveldene er jo å drike kaffeå slarve..så syns di kan ta hensyn til oss som siter her hjemme.skule liksom ned å handle å cassy er syk ho spyr å har grå/hvit avføring å feber å holder ikke på mat eller drike:(var hos legen i dag men det var vist infeksjon men er sent avførings prøve te oslo som vi får svar på om en uke..er3 dagen i dag ho er son..

Back
Topp