Drister meg inn hit

Fargeklatten

Gift med forumet
Hei :) har sneket litt her inne ei stund, begynt på flere innlegg for å presentere meg, men har ikke helt turt, vil ikke flytte ut av terminforum igjen :P Men nå hopper jeg ut i det!

Jeg er 25 år, gift og vi har vært prøvere siden des 11, hatt tre SA siden da og er nå gravid for fjerde gang med menstermin ca 26 nov :D Er 8 uker i morra, har vært på 1 ul og der var det et bankende hjerte og en frisk spire <3 er veldig nervøs, men får heldigvis ukentlig ul på klinikken og skal tilbake på mandag. Gleder oss :D

Håper og gleder meg til å bli kjent med dere og til å dele den spennende tiden fremover :)

Søta mi, dette kommer til å gå så bra så :) vi skal jo være her sammen helt ting november <3
endelig klarte vi begge å komme inn herheiter mye diskutering fram og tilbake, hihi :)
gleder meg til å følge deg gjennom svangerskapet og tiden etter :)

Gratulerer så mye, og velkommen :) nå blir du her til november!! Ikke noe mer tull;)

Søta mi, dette kommer til å gå så bra så :) vi skal jo være her sammen helt ting november <3
endelig klarte vi begge å komme inn herheiter mye diskutering fram og tilbake, hihi :)
gleder meg til å følge deg gjennom svangerskapet og tiden etter :)

Åå, søta <3 ja, dette har vi planlagt, så har ingen planer om å bryte avtalen ;) blir spennende å følge hverandre gjennom dette! :)

Gratulerer så mye! Dette skal nok gå veien denne gangen! :D

Åååh, gratulerer så mye og velkommen inn hit! Denne gangen må det jo gå bra for deg! :-)

Gratuøerer så mye, og koselig at du vil være med oss! :-D

Tusen takk :-D jeg har en god følelse denne gangen, og det stikker og romler stadig i magen og er uggen så ting føles annerledes denne gangen :-D så jeg håper jeg fåf bli her med dere hele veien!

Velkommen inn hit, krysser fingrene for at du holder deg her:) Gratulerer så mye, termin sånn ca samtidig vi da - jeg har den 25.

Gratulerer så masse! Har "bare" vært gjennom en SA så jeg føler virkelig med deg og håper virkelig du blir her helt til november Dette skal gå bra!

Gratulerer så mye og velkommen:)

Gratulerer! Samme menstermin som meg:-)

Back
Topp