drinken hviterusser, anyone?

x1xBitzyh

Forumet er livet
vi har fått så MANGE spritflasker nå at vi MÅ begynne på noen av de... hvordan lager man hviterusser?[8|] tenkte å ta meg et glass eller 2 i kveld mens kællen sover[8D]

Er det White Russian? Itilfelle må du kjøpe alevliter flasker med (mener det står) white russian på de flaskene fra Scweppers (skrives ca sånn[8|])
Ikke sikker på hva mer men....

White russian?

2cl wodka
2cl kaluha
2cl melk[;)]

Skal du ha black russian så dropper du melken[;)]

ORIGINAL: O.o°•Tixxxy•°o.O

White russian?

2cl wodka
2cl kaluha
2cl melk[;)]

Skal du ha black russian så dropper du melken[;)]

hva er kaluha?[8D]

tenker det er den varianten jeg har smakt før!

ORIGINAL: ToveMora31

Er det White Russian? Itilfelle må du kjøpe alevliter flasker med (mener det står) white russian på de flaskene fra Scweppers (skrives ca sånn[8|])
Ikke sikker på hva mer men....
forrestan ja, det er white russian jeg mener[:D] snakker veldig norsk her hos oss[8D] hehehe

Melk og sprit?? [&:]

Ikke tranebær i white russian[:'(][:D]

Kaluha er en kaffe likør.

Hvis du har både vodka og tranebær har du kanskje peach tree også? Da kan du lage verdens beste drink... nemmelig WooWoo[;)]

*sukk. lenge siden jeg har vært ute nå*

hhmmm... jeg har et par flasker vodka (masse å øve seg på[8D]), jeg har melk, har noe som minder litt om bailyes men den ble åpnet i sommer og stått i skapet[X(][8D][:D].. Jeg har cola og en doven pepsi, tranebær drikke som saker bajs fordi den er light.. og så har jeg husholdningssaft og en kanskje hvitvin![8|]

nå fikk jeg lyst på en white russian.. gleder meg til torsdag,fredag og lørdag.. da er det fest [:)][:D]

ORIGINAL: lillemæj

nå fikk jeg lyst på en white russian.. gleder meg til torsdag,fredag og lørdag.. da er det fest [:)][:D]
*sukk* lenge siden jeg har sett noe sånt sist..

ORIGINAL: Lillepooh

Uff liker ikke white russian.
koser meg med baileys jeg...
MEn må vel inrømme at den er MYE bedre enn en småmuggen baylies?[8D]

Den blir extra god om du putter litt oboy eller nesquick...sånn at du får et hint av sjokoladesmak....mmmmm yammi[:)]

Back
Topp