"drink"

Zid

Gift med forumet
Da sitter jeg her og venter på at sambo lager en god DIGER jordbærdrink til meg [:D] spritløs selvsagt! [;)]

Da har han laget (første gang uten sprit), men ble IKKE det samme nei.. ser ut som farget snø bare.. og siden spriten manglet, så ble all isen til diger klomp,så måtte ha i vann for å jevne ut alt..

Resultat: smaker bittelitt jordbær og lime, innen du svelger det, så er det smakløst!

Jaja.. værtfall prøvd da.. hehe. Ikke som jeg håpet.. ta en skikkelig en neste år ;) de vi pleier å lage er KNALLGODE... hehe

Høres knallgodt ut da[;)] du får spare spriten til neste år ja[;)]

Jeg sitter her å har så lyst på kald øl!!  rart hvpr mye man kan få lyst på ting når man ikke har lov[8D]

Off ja.. kald PILS hadde vært nam i sola på terrassen gitt, meeeeen.. nai. Funker ikke med fake øl heller..som f eks muncholm osv.. liker ikke.. prøvde det meste som var sist svangerskap.. [:'(]

Meeeen.. nok bare nå som finværet er og varmen det frister mest.. gjør sikkert det ellers når sambo åpner en boks ell to senere og, men vintern kjem og mørkt og kaldt. Blir ikke det samme som sol og varme.. hehe

Men.. plutselig er graviditeten over, baby sovende i senga si, sola skinner,varmen kommer gradvis ute og en igjen kan kose seg med en kald en.. hehe

jeg syns det hørtes veldig godt ut:) Vi har også endelig fått flott vær og blitt spurt flere ganger om jeg vil ha ei kald øl, er ikke så lett å komme på ynnskyldning at man ikke vil ha[:D][:D][:D] 

Uff, ja jeg kjenner følelsen... kjente jeg hadde såå lyst på kaffe og Baileys i bryllupet igår, emn siden jeg var sjåføren med to bentente skuldre kunne jeg ikke det[8D]

ORIGINAL: Lucmam

Uff, ja jeg kjenner følelsen... kjente jeg hadde såå lyst på kaffe og Baileys i bryllupet igår, emn siden jeg var sjåføren med to bentente skuldre kunne jeg ikke det[8D]

hehe

søk på nett etter alkofrie drinker.. er nok ting man kan ha i så det ikke blir så smakløst[:)]

Ja hadde vært godt med en alkoholfri drink som SMAKER nam.. hehe.. værtfall noe annet enn den jeg drakk i går.. hehe

Back
Topp