Drikki Nestlè

Smiley80

Forumet er livet
I dag var jeg på posten og hentet 16pk med Drikki fra Nestlè (Buzzador-kampanje).
Så nå skal det testes ut [:)] Noen som har prøvd de?

Marlene drikker dem, men er ikke superbegeistret. Hennes kusine på 16mnd derimot blir helt vill når hun ser dem og kunne slukt dem hele om hun hadde sjangsen... [;)]

Lurer på om de er best kalde eller varme [8|]

hva er dette? har ikke hoert om det...

ORIGINAL: Smiley80

Lurer på om de er best kalde eller varme [8|]

Er vel en smakssak. Marlene liker de best romtemp.

Lene040707: Er en "drikk" fra nestlè som kan brukes til f.eks mellommåltid. Er melk som er tilsatt forskjellige ting for å øke næringsinnholdet. Husker ikke hva som var i de forskjellige, mener det var noe ris i den ene og gulrot i den andre..

ok, tusen takk! Da er det uaktuelt her siden Trym har melkeallergi!

Har ikke prøvd den nei... Er redd ho blir mett av det og vil ikke ha de vanlige måltidene hennes.. [8|] 
Kan hende vi prøver det engang uansett.

Har ikke prøvd her heller.. er det noe nytt nå det eller??

Tror det kom utpå nyåret ja...

AN har fått den avogtil - når jeg er usikker på hva jeg skal gi henne av mat, så har hun SLUKT en flaske med drikki, og spist no småtteri i tillegg[;)]

Før dere blir overbegeistret for dette produktet bør dere sjekke "nutrition facts".
Fryktelig mye sukker... Var det ikke 37 gr pr 100 gram? Alt over 10 gram er jo definert som "mye"!

joda fekk den i posten i går.  skal no teste den og så får me sjå kordan raporten blir[:D]

ORIGINAL: Trin

Før dere blir overbegeistret for dette produktet bør dere sjekke "nutrition facts".
Fryktelig mye sukker... Var det ikke 37 gr pr 100 gram? Alt over 10 gram er jo definert som "mye"!

Tror ikke den tilsatt noe sukker.. *leser på nestlè sin hjemmeside*
Drikki Eple Gulrot inneholder 7g sukker pr 100g, og derav er 2,4g melkesukker. Den inneholder også blandt annet vitamin A, D, E, K, C, B6, B12 +++

Her er linken, så kan dere lese selv [8D]
http://www.nestlebaby.com/no/baby_nutrition/products/product_detail.htm?id=1023&num=10&ing=0&r=179&meal=&stage=&s=1013,1023,1024

Her er drikki ris banan:
http://www.nestlebaby.com/no/baby_nutrition/products/product_detail.htm?id=1024&stage=&meal=&r=179&ing=0&num=10&s=1013,1023,1024

Oj, virker jo nesten som om jeg reklamerer for Nestlè her.. [8|]

Tror det finnes værre ting å gi de som mellommåltid enn èn Nestlè Drikki i ny og ne [;)]

Hihi den pakken skal jeg hente imorgen.....blir spennende å prøve[:)]

ORIGINAL: ~sniglan~

Hihi den pakken skal jeg hente imorgen.....blir spennende å prøve[:)]

Jeg og=)

Da tror jeg de har endret den siden jeg kjøpte. Det er jo 4 mnd siden eller sånn.
Men er det sånn nå høres jo det bra ut :) Da gjør nok vi et nytt forsøk også!

har prøvd di, men snuppa likte di ikke. [8D]

Fikk den igår! Har prøvd den med eple/gulrot og ris tidligere uten suksess! Men den med ris/banan var populær[:D]

Back
Topp