Drikker mennene alkohol?

Jeg har en mann som ikke kose drikker, han drikke bare alkohol i festlige sammenhenger. Så han har fått nekt for det nå. Jeg er bare i uke 35+2. Men om det er snakk om fødsel som begynner eller noe annet som plutelig må sjekkes. Så vil jeg ha han med sine fulle fem. Hadde ikke latt han slippe inn på rommet en gang om han var full.

Men han tar det veldig fint :)

Min mann kosedrikker en øl på kvelden i ny og ne. Nå er vi 37+6, og han har drukket alkoholfritt den siste uken. Litt mitt ønske, men mest hans egen vilje. Finnes mange gode alkoholfrie øl, sier han. Dessuten tenket jeg at om han tar en øl en kveld, så er nok alkoholen ute av kroppen til det blir så kritisk at vi må kjøre til sykehuset. Er førstegangsfødende.

Her får han drikke, men kommer nok ikke til å drikke siste uken før termin :) Vi kan jo alltids ta taxi til sykehuset :)

Min mann drikker svært sjeldent, så her er det ingen alkohol for tiden;) men så er jeg 40+1 også da:p

Jeg sendte samboeren på hyttetur helga som var, gal som jeg er :P Da var jeg 36+5.
Jeg hadde planlagt det med kompisene hans fordi jeg syntes han fortjente en siste guttetur med fyll og vas før jul og baby og styr <3 Bekymret meg absolutt ikke, for kjente ingenting på kroppen, og hadde det vært noe imens han var vekk så hadde jeg ringt storesøster eller mamma :) Koste meg hjemme alene med julepynting og bikkja i senga :P
Ellers er han ikke noe særlig til å drikke og har vært på 1 fest i sommer :)
Men fra nå kan han holde seg edru, tenker jeg :)

Samboer sluttet å drikke av seg selv da jeg kom til uke 37. Tror han savner å ta seg en pils da (for jeg er 40+6 nå), for det går mengder med Munkholm her for tiden. :p

Vi pleier ikke å feste, men vi drikker som regel ei flaske vin hver helg. Ikke jeg da, de siste 9 månedene. ;)

Er 38+1 i dag og min mann tok sin siste øl i går kveld :)

Etter egen vilje og initiativ. Jeg har en tendens til å gå over tiden :D

13 dager over med mine to andre

Er 39+4, mannen var i bursdag til en kamerat som bor bare noen hus unna, han drakk vel noen øl etter klarsignal fra meg :-) vis noe skulle skjedd hadde vi tatt taxi til sykehuset(10min unna).. men det var nok siste gangen for jeg har termin neste helg :-)

Min sluttet for en god stund siden med egen vilje. Jeg måtte småtvinge han litt til å drikke på julebordet vi var på da jeg var 36+2, og så kjøpte jeg en kose øl til han onsdag som var pga det var bursdagen hans. Men om han ikke hadde holdt seg unna til nå, så hadde jeg nok bedt han holde seg edru fra nå av (37+5).

Sniker litt her....vi lærte på den "harde" måten med førstemann. Mannen dro på fest da jeg var i uke 36. Jeg husker jeg gledet meg og skulle kos meg med jentefilm og godis ;) Kvelden endte med at jeg kjørte med magesmerter til legevakten for deretter å få ambulanse til sykehuset. Husker jeg ringte mannen fra ambulansen, han var god og full, ga klar beskjed om at du kommer IKKE på sykehuset, dra på byn å kos deg så snakkes vi i morgen :) Men hvem tror dere stod å ventet på sykehuset når jeg kom? Fødselen var heldigvis ikke helt i gang så han kunne dra hjem å sove av seg tusen. På søndagen ble det babykos <3 Med de andre barna har det ikke blitt fest etter uke 35, og den siste øl'n har blitt inntatt i uke 38 :)

Back
Topp