Drikker masse, men det kommer liksom ikke noe ut igjen...

SiDetDu

Flørter med forumet
De siste dagene har jeg følt meg helt «sprengt» i kroppen. Oppblåst og vondt for å bøye meg. Tror det er mye vannansamlinger siden jeg drikker mye om dagen, men det kommer liksom bare bittelitt ut igjen.. Hvor i alle dager blir all væsken av lurer jeg på. Noen som opplever det samme? Blir litt bekymret jeg for har blitt mye værre de siste dagene. Må tisse med engang jeg drikker omtrent, men kommer som sagt ut kanskje en tiendedel av hva jeg får i meg. Er 31+4 i dag.

Høres ut som kroppen din kanskje holder igjen mesteparten av væsken? Jeg ville ringt jordmor i morgen tidlig. Hvordan reagerer huden hvis du trykker inn feks ved anklene?

Høres ut som kroppen din kanskje holder igjen mesteparten av væsken? Jeg ville ringt jordmor i morgen tidlig. Hvordan reagerer huden hvis du trykker inn feks ved anklene?

Der er det ganske pløsete, men har slitt med mye vann på slutten av dagen fra før i dette svangerskapet så var liksom vant til hovne bein, særlig om jeg har stått/gått mye. Men at det ikke kommer noe ut igjen er helt nytt.. Har uansett en ultralyd på torsdag og en legetime på onsdag så får høre da om dette fortsetter [emoji51]

Der er det ganske pløsete, men har slitt med mye vann på slutten av dagen fra før i dette svangerskapet så var liksom vant til hovne bein, særlig om jeg har stått/gått mye. Men at det ikke kommer noe ut igjen er helt nytt.. Har uansett en ultralyd på torsdag og en legetime på onsdag så får høre da om dette fortsetter [emoji51]

Får håpe det gir seg raskt :-) God bedring!

Back
Topp