Drikker du kaffi som gravid?

Er generelt veldig glad i kaffe, men under begge svangerskapene mine klarte jeg ikke tanken på varm kaffe engang. Gikk en del iskaffe da :)
 
Nei, for har ikke hatt lyst på det. Tar med gjerne en kopp om dagen om lysten skulle komme tilbake senere.
 
Nei, blir kvalm av det:( Håper jeg liker det igjen når første trimester er ferdig. Savner morgenkaffen:shy:
 
I første trimester smakte det metall av kaffen, så da gjorde jeg ikke det. Men utenom det drakk jeg kaffe hver dag men holdt meg til en kopp, max to. I begge svangerskap. Friske og sunne barn med god fødselsvekt og vel så det :)
 
Jeg fikk helt avsmak på kaffe i løp av de første ukene og ble derfor raskt "avvent" kaffe. Jeg så ikke noe poeng i å starte å drikke det igjen når avsmaken ga seg siden jeg ikke likte det, men drakk en gang i blant mot slutten (stort sett når jeg var på cafe o.l.).
 
Nei, ikke etter at kvalmen kom. Har ikke begynt å drikke kaffe igjen etter fødsel heller, eller har drukket en kopp for å ikke sovne når jeg kjørte. Liker fremdeles ikke lukta og får avsmak bare kaffekverna på kaffemaskin starter her hjemme. Så vi får se om det begynner å friste igjen. Egentlig helt greit å ikke være så avhengig av kaffe som før.
 
Er 4 uker på vei, og jeg har så lyst på kaffe for jeg er så trøtt. Er veldig sensitiv på koffein, men er så usikker om jeg bør drikke det eller ikke.
 
Back
Topp