Drikker du kaffi som gravid?

En tråd i 'Matforum' startet av Førtis78, 26 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Førtis78 Forelsket i forumet It's gonna be May 2019

Har ikke hatt lyst på kaffi på mange uker, men igår plutselig fikk jeg lyst på kaffi med masse melk og hazelnut sirup i :)

2. Klussedull Gift med forumet Maiblomstene 2016 Junibarna 2019

Nei, har hatt fullstendig avsmak på kaffe siden jeg ble gravid med første, kom dagen før jeg testet positivt :p Men drikker endel cola zero da, de dagene jeg trenger koffein :)

3. Reana Glad i forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Nei, har ikke hatt noe lyst på kaffe siden jeg ble gravid til tross for at jeg er veldig glad i kaffe til vanlig :p Ikke syns jeg det lukter godt lenger heller, hehe.

4. Rybia Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Kanskje en kopp annen hver dag. Max.

5. Cosacita Forumet er livet

Ja, drakk kaffe mens jeg var gravid. Mista lysten på det ca halvveis i svangerskapet med nr 2, da.

6. SoriaMoira Glad i forumet

Nei, ble kvalm av det. Hadde uansett holdt meg innenfor de anbefalte mengdene, eller byttet til koffeinfri, men kvalmen tok seg av det for meg. :p

7. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Assistert-jentene

Ja. Kroppen nekter om jeg drikker for mye, men jeg må ha litt, ellers slår hodepinen seg vrang.

8. Kicki_90 Flørter med forumet

Litt, men da er enten borte på besøk eller hvis jeg plutselig får lyst på en latte. Holder meg innenfor anbefalt mengde, men velger ofte Pepsi Max fremfor kaffe.

9. Laufey Elsker forumet Assistert-jentene

Koffeinfri ja. Min kaffe består stort sett mest av melk :p

Del denne siden