Drikker du kaffe/te, evt hvor mye ?

Jeg drikker koffeinfri te, er det eneste jeg synes smaker godt, så da blir svaret "Nei, ikke etter at jeg ble gravid" siden jeg regner med det er snakk om koffeininnholdig drikke.

stinefine skrev:
Jeg drikker koffeinfri te, er det eneste jeg synes smaker godt, så da blir svaret "Nei, ikke etter at jeg ble gravid" siden jeg regner med det er snakk om koffeininnholdig drikke.

Ja, var koffein jeg tenkte på .. sist fikk jeg tidlig avsmak på kaffe, men denne gangen MÅ jeg ha noen kopper om dagen.. mulig det endrer seg etterhvert?:) 

happymay skrev:

stinefine skrev:

Ja, var koffein jeg tenkte på .. sist fikk jeg tidlig avsmak på kaffe, men denne gangen MÅ jeg ha noen kopper om dagen.. mulig det endrer seg etterhvert?:) 

Tror det endrer seg etter hvert. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg også avsmak for kaffe etc, men det kom tilbake etter noen mnd, så kanskje det går andre veien også?

Takler ikke kaffe etter jeg ble gravid, men drikker et par kopper te hver dag. 1-2. 

Jeg drikker nok hvertfall 3 kopper kaffe for dagen. Jeg spurte en jordmor hvor mange jeg kunne drikke å hun sa at hvis jeg ikke drakk andre kofeinholdige drikker så kunne jeg drikke 3-4 kopper :-D

Back
Topp