Drikker du kaffe, te eller cola?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Ja, har kuttet ned en del.. Men jeg var skikkelig kaffedame da..Drikker gjerne to kopper kaffe iløpet av dagen.. i helgene drikker jeg mindre, men drikker ett glass cola på kvelden da..

Jeg har kuttet helt ut kaffe., men det var bare fordi jeg trodde jeg kom til å ha så lyst på røyk at jeg gadd ikke friste meg selv:P Jeg har tatt èn kopp kaffe nå, men syns ikke kaffen er så god lenger... Men drikker en kopp te innimellom.

Jeg kutter all kaffe når jeg blir gravid, klarer ikke å drike det, sånn har det vært i alle mine tre svangerskap. Er litt rart for jeg er veldig glad i kaffe når jeg ikke er gravid, men har jo mye å si at jeg har vært så dårlig i starten på svangerskapene. Jeg har hatt termin i juli og august med mine og drukket litt iskaffe når sommeren har kommet (men veldig begrenset).
Cola drikker jeg ikke, med untak av mitt andre svangerskap da jeg drak ca 1/3 liter om dag mens jeg var kvalm, men normalt sett liker jeg det ikke så er lett nok å holde seg fra ;)
Te drikker jeg innimellom, men stort sett grønn te, eller urte te uten koffein, (uavhengig om jeg er gravid eller ikke).

Drikker litt te innimellom, men sluttet helt med kaffe. Før jeg ble gravid drakk jeg ca 2-3liter cola om dagen, og har klart å kuttet ned til toppen 1,5 liter i uka :D Var veldig vanskelig men fant ut at det er faktisk godt med vann :p Ellers har jeg dilla på appelsinjuice og iste..men er neppe sååå farlig :rolleyes:

Back
Topp