Drikker du kaffe, te eller cola?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Drikker en kopp kaffe til frokost, og en kopp te på kvelden ;)

Drikker ingen av delene, eller jeg kan ta meg en kopp te av og til.

Jeg tåler ikke koffein så bra, blir svimmel og får hjertebank, så det blir minimalt. En liten kopp te går bra, men kaffe og cola må jeg holde meg unna for å ikke gå i bakken.

Har kuttet ned til max 2 kopper per dag ja. Første 3-4 mnd hadde jeg ikke lyst på kaffe,men nå er kaffeapetitten tilbake, så nå må jeg tenke nøye over det.

Her blir det de to koppene med kaffe som er innenfor det anbefalte til dagen ;)
Cola sluttet jeg å like etter jeg ble gravid

Her blir det de to koppene med kaffe som er innenfor det anbefalte til dagen ;)
Cola sluttet jeg å like etter jeg ble gravid

Jeg sluttet å like Cola etter at jeg ble gravid. Kaffe liker jeg ikke og te hører til sjeldenheten... Drikker en del solo om dagen, men tror ikke det inneholder koffein.

Drikker ikke brus, det kuttet jeg ut oktober 2011! :)
Tar meg ei krus te av og til, å svart kaffe har jeg enda stygga på etter første trimester :p
Kan hende jeg kjøper meg en latte på kafebesøk ;)

Drikker lite cola i forhold til før,kaffi drikker eg kun med Baileys ;) Te drikker eg kun på kveldstid da vi har en bedre kvelds ;)

2 kopper om dagen, mindre i helgene. Måtte starte nedtrapping da vi planla mini, var oppe i MANGE kopper om dagen. Har gått veldig lett og sov merkbart bedre etter nedtrapping.

Opp til 2 kopper kaffe men brus drikker jeg sjeldent og da holder jeg meg unna light brus nå i svangerskapet.

Det står fra en sånn forsker at man kan ikke drikke mer en 1 liter cola hehe, syntes nå det var i overkant sjenerelt å drikke i løpet av en dag jeg da. Og jeg er sykt glad i cola. Men drikker det ikke hver da men elsker å ha det å kunne ta et glass når jeg ønsker. Men det blir fort tomt om det er i huset ;) kaffe er jeg jo også veldig veldig lad i men har klart å holde meg til 1-3 kopper daglig. Noen dager ingen noen dager tre :)

Back
Topp