Drikker du kaffe, te eller cola?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Drikker meg en kopp te om jeg fryser på jobb, så et par kopper blir det i uken. Har jeg tilgang på koffeinfri te drikker jeg det fremfor den men koffein så føler absolutt ikke at jeg er i faresonen.

Drikker litt cola,men har bort fra så mye som før,drikker ganske mye te men koffein fri:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Prøver å drikke mest mulig koffeinfritt, men er nok oppe i koffeindosen noen dager. Drikker som regel alltid en kopp eller to med vanlig kaffe per dag.

Gjorde vel det samme sist og da ble snuppa over 4 kg, så kanskje jeg bør drikke mer koffein :p

Jeg drikker nok kanskje litt for mye.. Eller for mye i mine øyne :p
Er sjelden over den anbefalte dosen, og det er jo fler dager jeg ikke har noe koffeininntak.. Å tror det skal gå bra :)

Blir noen kopper te + litt pepsi max. Må jo gi opp så mange "gleder", så litt pepsi max og te til kvelds må man ha :p

Et par kopper te per dag.. Liker ikke kaffe etter jeg ble gravid...

Drikker te når det er noen som har kokt opp vann :P men om det ikke er kokt opp vann der jeg er, så blir det ikke te :) Men cola...... :greet015

Drikker en halv kopp kaffi før dagvakt:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg drikker null form for brus så og si så blir kaffe, men prøver å holde meg på max to kopper per dag. Er også dager jeg ikke drikker kaffe i heletatt å:)

Back
Topp