Sluttet med kaffe når jeg fant ut jeg var gravid, men klarer ikke å la vær å drikke pepsi…. Noen som vet om det er gjør noe med pepsi max?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja av det jeg kan lese meg til så er det ikke de store mengdene det er snakk om i Pepsi.Så lenge du holder deg sånn ca innenfor anbefalt mengde koffein går det fint.
Helt forståelig! Det er jo helt innafor det. Bare jeg som kjenner det er mange år siden jeg var gravid sist, og mye har endret seg siden daDrikker 1 kopp kaffe pr. dag og litt cola zero innimellom. Klarer meg ikke helt uten da jeg har en morgenfugl på 10 mnd
Jeg drakk ikke kaffe med datter før langt ut i svangerskapet, leste jo så mye rart på nettet. Fordelen nå er at jeg er for travel til å google alt mulig som bare skremmer vannet av meg Men det står på helsenorge, tror jeg, hva som er anbefalt maxmengde koffein pr. dag. Det er riktig også at det ikke er store mengdene i brus.Helt forståelig! Det er jo helt innafor det. Bare jeg som kjenner det er mange år siden jeg var gravid sist, og mye har endret seg siden da
Haha ja siden det er såpass mange år siden sist er jeg blitt den google dama… må rett og slett slutte med det Da skal jeg legge denne ballen dødJeg drakk ikke kaffe med datter før langt ut i svangerskapet, leste jo så mye rart på nettet. Fordelen nå er at jeg er for travel til å google alt mulig som bare skremmer vannet av meg Men det står på helsenorge, tror jeg, hva som er anbefalt maxmengde koffein pr. dag. Det er riktig også at det ikke er store mengdene i brus.
Ca 5dl filterkaffe er innafor anbefalingen til det offentlige. Så spørs hvor store kopper du harEr d 1-2 kaffekopper som er innafor?
Ja nå måtte jeg sjekke, 2,5 kopper for meg detCa 5dl filterkaffe er innafor anbefalingen til det offentlige. Så spørs hvor store kopper du har