Jeg har lest og hørt at det å drikke nok vann er veldig viktig når man prøver å bli gravid og når man er gravid.
Personlig må jeg bli flinkere!
Hva med dere?
Personlig må jeg bli flinkere!
Hva med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg tror faktisk jeg er flink jadrikker ca 0,5l om natta, drikker om morgenen til medisin også utover dagen, så det er jeg nok flink nok til

Jepp, plages med astmaen, så våkner jeg om natta må jeg hørte nedpå med vann for å ikke få anfallDrikker du så mye om natta?
Jepp, plages med astmaen, så våkner jeg om natta må jeg hørte nedpå med vann for å ikke få anfall
Når jeg bare begynner å bli irritert og slimete så hjelper det litt, jaSå vann hjelper? Det er jo kjempe bra!![]()
Når jeg bare begynner å bli irritert og slimete så hjelper det litt, jaOgså er det sykt næsty å ta astmamedisin uten å få skylt det ned.
Samme her!! Drikker altfor lite generelt og hvertfall vann! Går mest i fun light saft her.Kan gå et par dager uten å drikke vann. Elsker melk, går helst i det..Normalen er et glass vann til middag, ellers glemmes det i hverdagen. Skal finne frem drikkeflasken, da er det lettere å huske å drikke vann.
Takk for påminnelsen![]()
Jeg liker bare ikke vannSamme her!! Drikker altfor lite generelt og hvertfall vann! Går mest i fun light saft her.
Enig, liker det heller ikke hvis det er uten kullsyre, blir kvalm, men synes farris er veldig ålreit!Jeg liker bare ikke vannMen saft, det inneholder jo mye vann? Eller er det viktig at det er rent vann kanskje