Drikker dere nok vann?

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Jeg har lest og hørt at det å drikke nok vann er veldig viktig når man prøver å bli gravid og når man er gravid.
Personlig må jeg bli flinkere!
Hva med dere?

Rekker opp hånda og siterer akkurat deg og dine ord...

Jeg er elendig :angelic::banghead:

Blir vel 5-7 glass om dagen tenker jeg... :oops:

Jeg tror faktisk jeg er flink ja :p drikker ca 0,5l om natta, drikker om morgenen til medisin også utover dagen, så det er jeg nok flink nok til

Jeg tror faktisk jeg er flink ja :p drikker ca 0,5l om natta, drikker om morgenen til medisin også utover dagen, så det er jeg nok flink nok til

Drikker du så mye om natta?

Jeg er altfor dårlig til å drikke nok. Må virkelig skjerpe meg om vi skal starte opp med nytt forsøk.

Jeg og sliter meg astma om natta. Og klarte å ta med en tom inhalator på hytta i helga... Kjempe bra jobba... Men vann har jeg ikke tenkt på.

Hmm, har stort sett drukket bare sukkerbrus og litt farris. Har kutta ut sukkerbrusen nå, men tror nok ikke jeg drikker nok vann/farris allikevel!
Takk for tips, ante ikke det var ekstra viktig for oss :)

Kan gå et par dager uten å drikke vann. Elsker melk, går helst i det..Normalen er et glass vann til middag, ellers glemmes det i hverdagen. Skal finne frem drikkeflasken, da er det lettere å huske å drikke vann.
Takk for påminnelsen :)

Når jeg bare begynner å bli irritert og slimete så hjelper det litt, ja :p Også er det sykt næsty å ta astmamedisin uten å få skylt det ned.

Hehe, mener å huske at det ikke smaker så godt :P
Mange år siden jeg tok det sist :)

Kan gå et par dager uten å drikke vann. Elsker melk, går helst i det..Normalen er et glass vann til middag, ellers glemmes det i hverdagen. Skal finne frem drikkeflasken, da er det lettere å huske å drikke vann.
Takk for påminnelsen :)
Samme her!! Drikker altfor lite generelt og hvertfall vann! Går mest i fun light saft her.

Jeg er altfor dårlig til det.. Som sambo sa her om dagen; «vet du, jeg ser deg aldri drikke noe som helst utenom måltid, og da drikker du maks ett glass».. Og det er desverre helt sant! Skjerpings :rolleyes:

Samme her!! Drikker altfor lite generelt og hvertfall vann! Går mest i fun light saft her.
Jeg liker bare ikke vann :p Men saft, det inneholder jo mye vann? Eller er det viktig at det er rent vann kanskje

For tiden drikker jeg nesten bare vann, alt annet blir for søtt. Veldig rart for ei som har foretrukket brus i alle år :p

I tillegg er jeg veldig tørst som gravid tydeligvis, så det går ned en god del i løpet av døgnet :)

Back
Topp