Drikker dere mye?

Lille sol

Betatt av forumet
Vi får jo beskjed om å drikke ekstra mye vann i svangerskapet.

Men jeg har aldri likt vann!!! [:'(] Ja, jeg vet det er spesielt, og jeg har VIRKELIG prøvd å venne meg til det. Men jeg brekker meg når jeg får det i munnen, og tro meg.. det er ikke noe bedre når jeg nå går gravid!

Jeg drikker ca 1 liter melk for dagen, og et par glass saft. Det er det hele, men jeg føler det ikke er nok? Jeg er ikke mer tørst, men kroppen min har fått så sinnsykt tørr hud etter at jeg ble gravid. Spesielt over magen!

Noen andre? Hva drikker dere og hvor mye?? Noen tips til annet enn vann??

Hva om du prøver å ta en sitronskive, eller appelsinskive i vannet da???? Jeg synes det er knallgodt med appelsin oppi vannet....Du burde prøve [;)]

Hei hei!

Jeg gikk inn for å bli skikkelig ultra-sunn da jeg ble gravid, og drakk bøttevis med vann (som jeg heller ikke liker). Så kom kvalmen og prosjektet gikk rett i dass for å si det fint. Nå har jeg drukket pepsi max i to mnd og er sikkert brun innvendig. Har prøvd alle andre drikker, men ingenting funker. Nå er jeg over på svak appelsinsaft stadiet, så jeg nærmer meg iallefall. Men drikker fremdeles max 1 liter om dagen, og det er sikkert alt for lite..... [:)]

Jeg forsøker å drikke iallefall et par Imsdalflasker med vann om dagen. Det blir litt i overkant av 1 liter, i tillegg drikker jeg litt saft, juice samt kaffe og te. Kaffen forsøker jeg å begrense til en kopp om morgenen.

Jeg drikker som en "svamp", har konstant følelsen av at jeg har spist noe altfor salt, og drikker glass etter glass med vann i løpet av dagen. Men hvor mye det er vet jeg ikke. Drikker i tillegg gangske mye kaffe, så da er det vel veldig bra med alt vannet ( ett glass vann for hver kopp kaffe har jeg hørt?!)
Var en ganske lang periode her tidligere(ca uke 6 til 10), hvor jeg nesten ikke satte på trakteren under tvang engang... må si jeg savnet faktisk kaffe da.. men det har gått over.
Akkurat nå har jeg ingen "tvangsnevroser" i forhold til noe mat eller drikke...

Back
Topp