Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner at det ikke er særlig gunstig med tanke på alt sukkeret som finnes i sjokoladepulveret, men jeg drikker ikke noe særlig med ren melk med mindre jeg spiser grøt eller pannekaker....så jeg trøster meg med at det er bittelitt bedre med sjokolademelk enn INGEN melk! Jeg ble også lei av å bare drikke vann, så jeg kjøpte meg en 3-liter med eplemostAldri lagt til meg vanen med kaffe, så ikke no problem å la være akkurat [emoji6]
Klarer ikke brus etter jeg ble gravid, er så oppblåst og får enda mer luftsmerter av det. Kanskje like greit, men savner å drikke annet en vann innimellom
Har kjøpt noen eplemost innimellom jeg også. Og det er supergodt som du sier [emoji4]Jeg ble også lei av å bare drikke vann, så jeg kjøpte meg en 3-liter med eplemostSupergodt!
![]()

Spørs om det er frukt te med sort eller grønn te i eller ikke.Klarer ikke å drikke kaffe, og frister lite med brus på grunn av kvalme, men har plutselig blidd kjempe glad i Te [emoji28] har aldri brukt å drikke det før [emoji85] men hvor mye koffein er det i te? Står jo ikke noe på pakken, er frukt te..