Drikker dere melk?

både ja og nei.. drikke om eg har oboy i den!!! elles lika eg ikkje melk[:)]

Ja, pleier å ha meg ett glass og to om dagen. Noe mer kan jeg ikke, da blir jeg så vond i magen (allergisk mot melk, men elsker det) [X(]

Snuppa tåler det ikke, så må holde meg borte fra melken. ELSKER melk.. Så har blitt et savn, men lært meg å leve uten nå [;)]

Jepp det gjør jeg [:D]

Heldigvis reagere ikke tvillingene på at jeg drikker det for jeg er helt nødt til og ha i hvertfall et glass om dagen [;)]

drikker masse melk... I LØØØØØV IT... "må ha det, bare MÅ ha det" hehe

ja mmmm, og jeg ammer[:D]

nei, ikke nå lenger, spiser heller ikke melkeprodukter, siden O mest sannsynlig er allergisk mot melkeprodukter... legen på barsel sa det var best og spise/drikke det så lenge det gikk, og det gikk bra til for 2-3 uker siden [:'(]

JAAA!! bare MÅ ha det.. uten minst 3 glass om dagen er jeg udugelig.. melkoman[8D]
jeg hadde nok ikke overlevd hvis mini ikke hadde tålt det[8D]

Jeg ammer ikke lenger da.. Men nei.. Ikke veldig begeistra for melk.. 

Drakk melk før jeg ble gravid, men da jeg ble gravid smakte det bare blæææærrrkh rett og slett så slutta og drikke det. Tok kalsium tabletter i stedet, og har fortsatt med det siden.[:)]

Litt, 1 glass om dagen kanskje? I snitt. Bruker litt melk i kaffen, spiser en del yoghurt og ost, så får nok i meg den kalsiumen jeg trenger.

ORIGINAL: surk

både ja og nei.. drikke om eg har oboy i den!!! elles lika eg ikkje melk[:)]

sign!
Men jeg trykka nei... tåler ikke vanlig melk, og laktoseredusert smaker ikke så godt rein, så da er det sjokoladepulver i!

MÅÅÅÅÅÅ ha min egen hjemmelagede kaffe latte hver morgen[:)] Jeg hadde sliti hvis mini ikke tålte melk eller kaffe.....

Bøtter innpå jeg[8D]

Drikker ikke melk, men har laktosemelk i matretter o.l

jeg drikker laktoseredusert siden jeg antagelig har laktoseintoleranse. Prøver å begrense det, da jeg tror lillegull får vondt i magen dersom jeg spiser mye av et ordentlig melkeprodukt som f.eks. is, risengrynsgrøt o.l.

Back
Topp