Drikker dere kaffe?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Har hørt at man skal være nøye på koffein innholdet og helst sløyfe det. Har i dag unnet meg 0,5 dl kaffe med melkeskvett. Det var ubeskrivelig nydelig. Savner kaffe!! Flere som meg?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg drikker kaffe, ja. Ikke nødvendigvis hver dag, men koser meg med det når jeg har lyst på :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, men stort sett koffeinfri.. :)

Er det egentlig litt oppskrytt at en ikke kan nyte en hel kopp kaffe selv om man ammer?. Har drukket te men da har ikke minsten sovet på mellom 8-12 timer i strekk :-S så har ikke turt meg på kaffe før nå i dag.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg drikker mye cola, og hvis jeg ikke drikker det får jeg en utrolig sur unge :p Så her er vi begge koffeinavhengige :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ammehjelpen sier 1-2 kopper kaffe er helt greit! Og du merker vel fort om babyen skulle reagere spesielt på det. Merker ikke noe på lillebror her om jeg tar en kopp vanlig kaffe eller drikker cola

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, litt kaffe. Men ikke hver dag og ikke mye. Og litt te.
Tror man fort merker om barna "reagerer" på det. Da vil de vel sove dårligere?

drikker masse kaffi.. ligger i slekta med stort inntak.. klarte ingenting i sv.skapet.. melkebanken har ikke kaffi på fy-lista si.. der er bare røyk/snus og alkohol.. der er jeg avholds til ammeslutt likevel og savner ikke da det kun er til fest til vanligt noe som er sjeldent..

Aldri vært noen stordrikker, men tar en kopp i ny og ne :-)

Jeg drikker sannsynligvis mer kaffe enn jeg burde, men gutten vår er vanligvis ikke urolig så jeg tror ikke han reagerer på det. Synes lista over hva jeg ikke kan spise er såpass lang at jeg unner meg noen kopper kaffe. Var forsiktig med kaffe når jeg var gravid.... En kopp kaffe nå om morgenen er nydelig, spesielt hvis jeg har sovet lite. Tror dere det er skadelig for babyen?

Drikker kaffe hver dag.2-3 kopper, ikke merket noe på lillemor.

Drikker 2 kopper kaffe hver dag, av og til en halv kopp også sent på ettermiddagen..
Men styrter i meg 2 glass vann etter hver kopp for å holde det gående.

Jeg drikker litt kaffe eller cola innimellom. Men ikke hver dag. Merker ikke noe forskjell på han da. Men er ikke snakk om store mengdene.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Drikker ikke kaffe. Liker ikke. Liker heller ikke te.
Drakk MYE cola før, (trappet ned i april 13) men ikke rørt siden jeg fikk positiv graviditetstest.
Nå "tørr" jeg ikke ta et glass cola.
Tror ikke det hadde gjort noe med tanke på den lille,
men redd jeg hadde gått på en smell og begynt å drikke mye igjen.
Heldigvis er det svært sjeldent jeg har lyst på cola nå,
men innimellom hadde det nok vært godt med ei iskald glasscola.

Drikker så mye kaffe jeg vil, drikker også brus, spiser løk, jordbær, moreller osv osv. Jenta har så godt som aldri magevondt, har skjedd 2-3 ganger og det er 5-6 uker siden sist

Drikker kaffe og merker ingenting på lillegutt.. Cola også om det har noe å si :D

Jeg liker ikke kaffe, så det drikker jeg naturlig nok ikke.. Men drikker brus, og endel brus er det jo koffein i, men aldri tenkt tanken om at jeg bør passe på inntaket pga. det ihvertfall:p.. (Bør vel heller kutte for min egen del, sånn sunnhetsmessig:p)

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Drikker et par kopper om dagen, det går helt fint! Du trenger ikke akkurat bøtte innpå, men et par kopper gjør ikke noe!

Drikker et par kopper om dagen, det går helt fint! Du trenger ikke akkurat bøtte innpå, men et par kopper gjør ikke noe!

Samme her; begrenser meg til en dagsdose på 2 kopper. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp