Drikker dere kaffe??

Rafi

Glad i forumet
Nå har jeg mange spørsmål ;) men dere som drikker kaffe, har dere kuttet ned til 1-2 kopper om dagen? Eller kuttet det helt ut? Jeg må ha litt kaffe om dagen.....

Sniker fra november..
Jeg drikker kaffe som vanlig! Morgen, lunsj og etter middag.

Når jeg er på jobb drikker jeg en kopp med 50/50 kaffe/melk. Når jeg har fri hender det at det blir en latte. Ellers drikker jeg ikke kaffe. Men har kuttet ned på pepsi max!

Nei, prøver å få i meg minst mulig koffein. Men er ingen kaffeelsker fra før heller da :)

-Appen

2 kopper kaffe om dagen dobbler sjansen for SA, noe å tenke på! Drikker aldri mer enn en liten kopp om dagen :-)

Nesten ikke, rett og slett ikke lyst på lengre...

Ja er vel best å drikke minst mulig. Drikker ikke koffein brus i allefall. Men drikker aldri bare kaffen, må ha litt melk i den ;)

Nå har jeg mange spørsmål ;) men dere som drikker kaffe, har dere kuttet ned til 1-2 kopper om dagen? Eller kuttet det helt ut? Jeg må ha litt kaffe om dagen.....
Kos deg med kaffen din du, og det uten å få dårlig samvittighet! Såklart trenger man ikke bøtte nedpå dn kanne, men en kopp i ny og ne er ikke farlig!
Det er såå mye hysteri blandt dagens gravide! Tenk deg våre foreldre?! De hadde ikke Internett og Google! Slapp av, kos dere og nyt! Det er få ting gravide ikke skal ha i seg!

Har kutta ned til 1 til 2 kopper. Er det myndighetene anbefaler:)

Kos deg med kaffen din du, og det uten å få dårlig samvittighet! Såklart trenger man ikke bøtte nedpå dn kanne, men en kopp i ny og ne er ikke farlig!
Det er såå mye hysteri blandt dagens gravide! Tenk deg våre foreldre?! De hadde ikke Internett og Google! Slapp av, kos dere og nyt! Det er få ting gravide ikke skal ha i seg!

Enig med Indri! Foreldrene våre drakk sikkert eN kanne eller to om dagen,
så nyt det :)
Selv har jeg kaffemaskin som jeg kan lage meg all mulig kaffe å må innrømme at jeg har gått litt ned ihvertfall..
før var det sikkert 6-10 oM dagen, nå er det alt fra ca 1-5.. He He

Jeg mener det er en risiko man ikke trenger å ta, det er bare kaffe! ;p

Jeg drikker ikke kaffe, men cola drikker jeg når jeg er kvalm og ikke kan legge meg nedpå litt :)

Apper <3

Man kan jo bli helt tullite vist en ska gå rundt å tenke på at man må ikkekan drikke mye kaffi,brus,juice osv pga at man kan miste... Jeg har drikki myyyye brus å kaffi gjennom hele mine begge svangerskap! Idag er di 2 å 4 år å ny spire på vei... Er snart 13 uker :)

Back
Topp