Drikker dere kaffe??

Julia09

Forumet er livet
VIP
Det sies jo at man ikke skal drikke så mye kaffe når man går gravid... Et par kopper bare!!

Hvordan står det til med kaffedrikkinga deres??[:D]

Jeg liker ikke kaffe, aldri gjort [:D]
Det er fælt! [8D]
Så no problem her i gården [:)]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Det er fælt! [8D]

Haha... 1 problem mindre[;)]

liker ikke kaffe, rett før jeg ble gravid hadde jeg akkurat lært meg å drikke kaffi og baylies, mmm 3/4 baylies og 1/4 kaffi[8D]

mannen min drikker utrolig mye kaffi og for å prøve å være litt "sunnere" drikker han koffeinfri, han sier den er god[:D]

hvis en drikker koffeinfri kan en vel drikke så mye som en vil??

ORIGINAL: kobberø

liker ikke kaffe, rett før jeg ble gravid hadde jeg akkurat lært meg å drikke kaffi og baylies, mmm 3/4 baylies og 1/4 kaffi[8D]

mannen min drikker utrolig mye kaffi og for å prøve å være litt "sunnere" drikker han koffeinfri, han sier den er god[:D]

hvis en drikker koffeinfri kan en vel drikke så mye som en vil??

Jaaa... må jeg da tro??[:-] Er jo den man helst ikke skal få i seg, så høres jo fornuftig ut??[:D][8|]

Drikker nok kaffe`n min ja [;)] 3-4 kopper om dagen tenker jeg...sikkert for mye det men....[8D]

en på morgen maks =)

Det hender jeg tar meg en kopp, men ikke hver dag [:D]

ORIGINAL: Pogues

Det hender jeg tar meg en kopp, men ikke hver dag [:D]

Jeg må ha kaffe hver dag eller så får jeg en skikkelig hodepine, men drikker mindre enn før selv om det fortsatt er for mye[&:] Drikker rundt 3-4 kopper om dagen, før drakk jeg rundt 6-7 kopper.. Prøver å kutte ennå mer ut, og tror jeg skal klare meg med en kopp om dagen til slutt[;)]

Liker ikke kaffe, syns det smaker skikkelig høgg[8D]
Så jeg har heldigvis ikke det problemet [:)]

liker ikke, så det er ikke mitt største problem[;)]

Drikker ca 1-2 kopper om dagen [&:] Er så forbanna trøtt for tiden, så vet ikke helt om jeg klarer meg uten heller [8|]

Liker ikke svart kaffe, men iskaffe og mocha da [:)]

Samme mengde som før, men nå drikker jeg vanligvis maks en kaffekopp i uken, da, så har ikke så dårlig samvittighet for en liten smak i ny og ne[;)]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Det er fælt! [8D]

Signerer denne :)

Da jeg gikk gravid med Julia var jeg ca 8 uker på vei, da plutselig midt i en kaffekopp sa det stopp[8D] Og da greide jeg ikke drikke mer før noen uker etter fødselen[:D]

ORIGINAL: Julia09

Da jeg gikk gravid med Julia var jeg ca 8 uker på vei, da plutselig midt i en kaffekopp sa det stopp[8D] Og da greide jeg ikke drikke mer før noen uker etter fødselen[:D]

åå det har jeg hørt mange si....vennine av meg hadde samme opplevelsen...så enn så lenge gleder jeg meg over at kaffen smaker godt...for plutselig smaker den ikke bra lengre[8D]

ORIGINAL: kari80

ORIGINAL: Julia09

åå det har jeg hørt mange si....vennine av meg hadde samme opplevelsen...så enn så lenge gleder jeg meg over at kaffen smaker godt...for plutselig smaker den ikke bra lengre[8D]

Hihi... venter litt på den dagen jeg også!!! Og nyter hver eneste kopp[:D]

Nei, absolutt ikke. Veldig usundt også liker jeg ikke lukta, derfor har jeg aldri smakt[;)]

Jeg drikker 1-2 kopper hver dag på jobb. Når jeg var på en privat legeklinikk forrige mandag, var kaffedrikking ett av mine mange spørsmål. Han sa at to kopper ikke er noe problem, så da stoler jeg på det.....

Back
Topp