Drikker dere brus

Jeg drakk veldig mye cola før. Men nå smaker ikke brus noe godt og klarer ikke kullsyren. Blir litt brus her og der men veldig lite.

Dere som ikke drikker brus med koffein, drikker dere kaffe?

Drakk en del brus før jeg fant ut at jeg var gravid. Nå drikker jeg kun en sjelden gang pga sukker, koffein og mest av alt at det gjør meg ekstra oppblåst.

Drikker fortsatt min dose cola zero. Merker at brus abstinens ikke er forenlig med gravidetskvalme

Ja.. Pepsi Max. Må slutte med det etter hvert. Drikker ikke kaffe eller noe annet med koffein da :)

Har aldri drukket så mye brus så har ikke endret noe på inntaket. Blir noen glassi helgene en gang i blant :)

Drikker dere brus nå eller er dere så flinke å holder dere helt unna?[emoji3] Jeg drakk mye pepsi max før jeg ble gravid men har trappa ned mye etter graviditeten. Men må ærlig innrømme det blir noe brus i helgene[emoji85] Blir så lei av å drikke vann hele tiden[emoji40]

Hehe, jeg har fått en ting for Fanta! [emoji85] Men drikker ikke mye av det. Passer på å ikke ha det liggende hjemme. Er egentlig ikke så glad i brus fra før av.

Prøv vann med frukt biter eller bær oppi? Det hjelper syns jeg. Gir litt smak. Sitron biter eller lime biter er min favoritt i vann [emoji7]

Back
Topp