Drikker dere alkohol?

MrsMeoh

Gift med forumet
Drikker dere alkohol mens dere holder på med et forsøk?
Hvor går grensen deres på alkoholen?

Jeg gjør ikke det.

Jeg har ikke gjort det i mine tidligere forsøk. Nå skal jeg starte med spray neste lørdag og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre siden jeg skal i en 40 årsdag samme dag. Ringte til fertilitet klinikken og hørte og hun sa at det ikkje gjorde noe om jeg tok meg et glass eller to den kvelden. Men jeg får se om jeg kommer til å gjøre det.

Når jeg gikk på spray tok jeg vel et glass noen ganger, men ikke etter jeg begynte på sprøytene.

Unngår det helt og holdent

Ungikk det under først forsøk (avbrutt ICSI) og de første to fryseforsøkene.... Helgen før siste innsett hadde jeg en liten fest med ei venninde..... Drakk ikke mye, men koste oss med et par glass... Hadde ikke håp alikevell, og ga litt faan..... Skulle jo bare tømme fryseren sånn at vi kunne ta fatt på nytt ferskforsøk..... Men jammen klorte ikke lillefrøkena seg fast!!!!!!!! Hadde før det holdt meg mer eller mindre avholds i nesten 3 år!!!! ( for det har jeg vært nøye på!!!)

Jeg er ikke akkrurat hard på flaska. Men drikker litt innimellom. Men det blir ingen alkohol når jeg begynner på spray.

Drakk ingenting når jeg var i forsøk.

Har holdt meg unna så langt også, selv om at jeg i helgen har hatt innmari lyst på et glass rødvin, og det finnes ikke alkoholfritt i hus.
At dere svarte at dere hadde holdt dere unna, var grunnen til at jeg klarte det i går også - så takk jenter :)

Jeg drakk ingenting dette førsøket. Alt for mye som står på spill føler jeg, følelser, penger og tid. Så jeg bestemte at selvom det var midt i jula og alt så drakk jeg ingenting. Og det var verdt det, for jammen ble jeg ikke gravid. Og av 10 egg, ble kun et befruktet. og hadde jeg drukket, så kanskje det ikke hadde vært noe av det egget heller.
Jeg tror jeg tok meg et glass vin innnimellom når jeg gikk på sprayen, men ikke når jeg begynte på sprøytene..

forrige forsøk var det julebord ett par dager før uttak og da tok jeg vin til maten, men etter innsett drakk jeg ikke

Jeg drikker ingenting nå som vi holder på med dette

Hendte jeg koste meg med ett glass vin mens jeg snarta nedreguleringen(fikk sproyter der og istedet for spray), men saa snart jeg startet stimuleringen, drakk jeg ikke i det hele tatt

Back
Topp