Drikker dere alkohol når barna har lagt seg?

Overrasket over svarene her!
Vi kan godt ta oss et glass mens ungene er våken, og det tror jeg alle våre venner gjør også!

Ikke fyllefest, men et glass til god mat kan vi ta. Vi lager ikke "barnevennlig mat" heller. 4årings favoritter er lammestek og biff
 
Jeg gjør ikke.. Jeg liker ikke alkohol.. Drikker brus heller :p
Det er én type hvitvin jeg liker, og omså har jeg ikke noe problem med å drikke litt av det. Blir ikke mye, uansett da.
 
Jeg gjør det nesten aldri, spesielt ikke siden jeg ammer, men kunne fint gjort det. Mannen tar seg av og til litt vin eller en baileys. Ser ikke problemet så lenge begge ikke blir fulle.
 
Nei, jeg fullammer nå, men tror nok jeg kan ta meg et glass vin til maten igjen når jeg er ferdig å amme. Min kjære kan ta seg et par øl i helgene, å det er helt greit, er aldri no fyll etter lille kom til verden!
 
Før vi fikk barn tok vi oss kanskje et glass eller to enten i helgene, eller til god mat (som også ofte er i helgene.) Nå ammer jeg, men gleder meg til å kunne ta et glass igjen på kveldstid.
 
Jeg har gjort det før jeg ble gravid igjen ja, og jeg gleder meg til jeg kan kose meg med en cider eller kaffe og baileys på kvelden igjen:)
 
Sjeldent nå iallfall. Jeg er gravid, og pappaen drikker sjeldent alene.

Men til vanlig tenker jeg vi kanskje nyter alkohol to ganger i mnd? Et glass til maten eller til snacks etter at ungen er lagt :)
 
Ikke veldig ofte vi gjør det, men om vi gjør det så er det maks 1-2 glass vin.
 
Nei aldri, drikker svært skjeldent. Men mannen kan ta seg en øl eller 2 til fotball feks.
 
Back
Topp